Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلخواه با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا در تعداد سفر ۵۶ درصد و در تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش در استان ایلام نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت است، گفت: در۴ ماه اول سال جاری ۳ هزار و ۸۴۴ حواله لاستیک برای رانندگان حمل و نقل جاده ای صادر شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل در 4 ماه اول سال جاری اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت به طول 75 کیلومتر  و همچنین  لکه گیری آسفالت 360 کیلومتر از راه های استان در طول ۴ ماهه ابتدای سال جاری انجام که برای اجرای این ۲ پروژه بالغ بر 60 هزار تن آسفالت مصرف شده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«نورالله دلخواه» با اشاره به نصب تعداد 2 هزار انواع تابلو و علائم و تجهیزات ایمنی در سطح راه های استان، گفت: نصب 3 هزار تابلوی دیگر در سطح راه های استان در دست اقدام است، همچنین تعداد 40 دستگاه پل تعمیر و بازسازی شده و  تعمیر و بازسازی تعداد 100 دستگاه در دست اقدام است، همچنین تعداد 4 دستگاه پل احداث شده و 5 دستگاه پل دیگر در دست احداث است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 17 نقطه پرحادثه و مستعد حادثه اصلاح شده و تا پایان سال 30 مقطع دیگر در دست اقدام است، یادآور شد: همچنین 6 کیلومتر نیوجرسی در راه های چهارخطه استان نصب و 20 کیلومتر نیوجرسی نیز در دست اقدام بوده و  بیش از 1500 کیلومتر از راه های  استان  خط کشی شده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون  بیش از 144 هزار مسافر طی 30 هزار و 342 سفر در استان ایلام جابه جا شده است، ابراز کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل در تعداد سفر 56 درصد و در تعداد مسافر 79 درصد کاهش را نشان می دهد.

 

دلخواه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 797 هزار و 494 تن کالا طی 43 هزار و 658 بارنامه در استان جابه جا شده است، افزود:  در حال حاضر 54 شرکت در استان ایلام فعالیت دارند و در 4 ماه اول سال جاری 3 هزار و 844 حواله لاستیک برای رانندگان حمل و نقل جاده ای استان صادر شده است.

 

وی ابراز کرد: بیش از 2157 فعال بخش حمل و نقل جاده ای شامل رانندگان و شرکت های حمل و نقل  جهت دریافت وام 6 و 12 میلیون تومانی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که این تعداد به بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده اند.

 

وی بیان کرد: به منظور کاهش تصادفات جاده ای بررسی شبانه روزی سامانه سپهتن،پایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسی تحت کنترل است و در این مدت نیز 525 فقره پروانه عبور ترافیکی صادر و به ۵۳ مورد تخلفات اضافه تناژ رسیدگی شده است، همچنین رسیدگی به تخلفات و ثبت در سامانه تخلفات به تعداد 242 مورد از دیگر فعالیت های این اداره کل در این مدت بوده است.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: نظارت بر عملکرد مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و صدور 1354 عدد برچسب، برنامه ریزی جهت اجرای طرح های ارتقاء ایمنی عبور و مرور شامل ایمن سازی فیزیکی و آموزشی مدارس حاشیه راهها، وانت بارها، عابرین پیاده و موتور سیکلت سواران در سطح روستاهای استان از دیگر اقدامات این اداره کل در ۴ ماه ابتدای سال جاری بوده است.

 

دلخواه با اشاره به اینکه در حال حاصر ۱۸۵۲ راننده مسافری فعال و ۴۸۴۸ راننده باری فعال کار حمل مسافر و بار را انجام می دهند، خاطرنشان کرد: تعداد کل ناوگان باری فعال 3037  ، تداد کل ناوگان وانت بار فعال ۶۴۵۲ و تعداد کل ناوگان مسافری فعال در سطح استان ۱۱۹۸ دستگاه است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان ایلام کرونا حمل و نقل حمل و نقل جاده ای ابتدای سال جاری دست اقدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت