Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:40:57 GMT

پایه‌های منوریل سبز می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۳۵۵۲

پایه‌های منوریل سبز می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرامرز رحمتی‌زاده رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه  گفت: سبز کردن پایه‌های منوریل با استفاده از پوشش گیاهی بنا به دستور شهردار کرمانشاه و معاون خدمات شهری در دستور کار پرسنل فضای سبز منطقه یک قرار گرفت.

او افزود: هدف از این اقدام تغییر سیما و منظر شهری از پایه‌های زمخت و بتنی به یک فضای سبز زیبا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه بیان داشت: طبق الگوی انجام گرفته قرار است گونه شمشاد رسمی و پیچ امین‌الدوله به صورت یک پایه در میان کار شود.

رحمتی‌زاده گفت: گونه‌های گیاهی به تعداد لازم که در حدود ۲۰۰ پایه است خریداری شده و به زودی در محل‌های جانمایی شده کشت می‌شود.

او در ادامه به فرصت چندماهه برای استقرار گونه‌های کشت شده و رشد این گونه‌ها تا رسیدن به هدف این پروژه اشاره کرد و افزود: شهروندان ظرف مدت چند ماه نمود زیبایی این پروژه را مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی شهرداری کرمانشاه فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر

مجید قناد به تازگی در یک مصاحبه گفته است که در اوایل دهه شصت حتی دست زدن کودکان در صدا و سیما هم سانسور می‌شد. او گفته مجبور شده‌اند ۷ قسمت را دوباره فیلمبرداری کنند تا بچه‌ها تک انگشتی دست بزنند!

فرناز رهنما هم در مصاحبه دیگری گفته مجبور شده‌اند سکانس‌هایی را دوبار فیلمبرداری کنند تا او این بار نام همسرش را بدون کلمه «جان» صدا بزند. در این گزارش نگاهی کرده‌ایم به سانسور‌های عجیب و غریب در صدا و سیما.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • اهمیت سفر «نیچروان» از منظر اقلیم کردستان
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی