Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار از توافق ۲ وزارتخانه نفت و کار در طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۰۶ هزار کارگر پیمانکاری وزارت نفت خبر داد و گفت: مقرر شد این طرح در بازه زمانی یک ماهه تعیین تکلیف و اجرایی شود.

«جلیل مختار» شامگاه (سه‌شنبه ۳۱ تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به نشست بررسی طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۰۶ هزار کارگر وزارت نفت با محوریت پالایشگاه آبادان اظهار کرد: این نشست با حضور معاون و مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، معاون توسعه منابع انسانی، مدیرکل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی و مدیرکل توسعه وزارت نفت و همچنین با حضور نمایندگان جامعه کارگری آبادان به همراه محفوظی دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست در خصوص طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۰۶ هزار نفر از کارگران وزارت نفت از جمله کارگران پالایشگاه آبادان بحث و تبادل‌نظر شد.

 

وی اضافه کرد: امیدورایم این نشست که در سطح بسیار بالایی برگزار شد خروجی مثبت و مثمرثمری برای کل جامعه ما و کل نظام داشته باشد.

 

مختار با اشاره به اینکه در مجلس دهم نیز مطالبات کارگران زحمتکش وزارت نفت را پیگیری کردم اذعان داشت: اکنون به اتفاق محفوظی دیگر نماینده آبادان در مجلس یازدهم شورای اسلامی نیز کماکان پیگیر مطالبات و حمایت از این قشر زحمتکش جامعه هستیم.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این نشست دو ساعته معاون منابع انسانی وزارت نفت و معاون روابط کار وزارت کار بر تسریع در روند طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری صنعت نفت به توافق رسیدند.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از توافق وزارت نفت و کار در طرح طبقه‌بندی مشاغل برای ۱۰۶ هزار نفر از کارگران پیمانکاری وزارت نفت خبر داد و ابراز کرد: در نهایت دو طرف برای تسریع در اجرای برخی اصلاحیه‌ها و تعیین تکلیف طرح طبقه‌بندی مشاغل و شناسنامه شغلی حدود ۱۰۶ هزار نیروی پیمانکار صنعت نفت به توافق رسیدند.

 

وی یاد آور شد: پیش‌بینی می‌شود در بازه زمانی یک‌ماهه طرح طبقه‌بندی مشاغل در صورتی‌که اختلاف جدیدی بین دو وزارت خانه به وجود نیاید تعیین تکلیف و آماده اجرا شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح طبقه بندی مشاغل نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پالایشگاه آبادان رفع مشکلات کارگران منطقه آزاد اروند کارگران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت نفت آبادان در مجلس شورای اسلامی وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جواد اوجی این خبر را در نشست هیات دولت و در قالب گزارش عملکرد وزارتخانه متبوع خود گفت و از سودآوری ۱۲ هزار میلیارد تومانی پالایشگاه آبادان خبر داد.

 اوجی گفت: شمار محصولات تولیدی پالایشگاه آبادان هم افزایش یافت به طوری که محصولات این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و تاکنون برای ۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. 

دیگر خبرها

  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!