Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پیرجهان، رکوردار دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در ایام کرونا اظهار کرد: تمرینات خود را زیر نظر مربی ام پیگیری می‌کنم، اما شرایط مطلوبی ندارم و از لحاظ روحی و روانی افت کرده ام، چون فاصله زیادی بین  مسابقاتم ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره کمک مالی فدراسیون دو و میدانی گفت: بله فدراسیون مبلغی را برای تامین هزینه هایم داده است، اما با توجه به تعداد زیاد ورزشکاران مبلغ کمی به ما تعلق گرفت. به نظرم این کمک‌ها نباید فقط در سال المپیک باشد و باید سال‌های بعد هم ادامه یابد. البته رحمتی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های نفتی حمایت مالی خوبی از من کرده است و تاکنون توانستم هزینه مکمل‌های خود را تامین کنم.

برای کسب سهمیه المپیک باید در رقابت های معتبر شرکت کنیم

پیرجهان درباره  زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک اظهار کرد: طبق برنامه این مسابقات از ۱۷ آذرماه تا ۱۵ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. به هر حال مسئولان فدراسیون دو و میدانی باید رقابت‌های معتبری برای ما در نظر بگیرند تا بتوانیم حد نصاب المپیک را بدست آوریم. من با رکوردم می‌توانم به فینال المپیک هم راه یابم و امیدوارم هر چه زودتر مسابقات برگزار شود.  

دونده دوی ۴۰۰ متر با مانع کشورمان درباره لغو جایزه بزرگ دو و میدانی گفت: این مسابقات به تعویق افتاده است، اما امیدوارم لیگ دو و میدانی در نیمه اول شهریور ماه برگزار شود، چون درآمد ورزشکاران از شرکت در لیگ بدست می‌آید. من عضو باشگاه پلیمر خلیج فارس هستم و قصد داریم که با قدرت در مسابقات شرکت کنیم.  

 او درباره ارزیابی اش از  عملکرد "مبینی" سرپرست دو و میدانی بیان کرد: عملکرد فدراسیون با مدیریت مبینی رضایت بخش است و کار‌ها خوب پیش می‌رود. همچنین ما ورزشکاران مشکلی نداریم و سرپرست فدراسیون پیگیر وضعیت همه دوندگان است.  

من نمی دانم برای حمایت از مربی ام باید چه کاری انجام بدهم

پیرجهان درباره وضعیت مربی اش اظهار کرد: من جایگاه ۲۹ در رنکینگ دوندگان دوی ۴۰۰ متر در بخش  بزرگسالان دارم، اما نمی‌دانم باید چکار کنم که علاوه بر خودم از مربی ام هم حمایت شود.  

رکوردار دوی ۴۰۰ متر با مانع درباره تعویق المپیک گفت: من سعی می‌کنم که از تعویق المپیک استفاده کنم و  فرصت خوبی است تا رکورد خوبی را ثبت کرده و سهمیه این مسابقات را بدست آورم.  

هدفم حضور در فینال المپیک است 

او درباره اینکه حقوقی از کمیته ملی المپیک دریافت می‌کند؟ بیان کرد: نه، من هنوز سهمیه المپیک را کسب نکرده ام، چون قرار بود تا خرداد ماه از طریق رنکینگ، سهمیه این رویداد را بدست آورم که متاسفانه مسابقات  به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. البته با حفظ جایگاه ۲۹ می‌توانم به المپیک راه یابم و هدفم حضور در فینال این رقابت‌ها است.  

پیرجهان در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال هزینه‌های دو و میدانی افزایش پیدا کرده و کفش مخصوص دو و میدانی از  یک میلیون  به ۶ میلیون تومان رسیده است. علاوه بر این، من چند سال پیش در رده نوجوانان و جوانان، در یک رستوران کار می کردم، اما اکنون وضعیت  مالی ام مطلوب شده است و از سوی باشگاه پلیمر خلیج فارس حمایت می‌شوم.  

بیشتر بخوانید

پیرجهان: تعویق المپیک به نفع دو و میدانی شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مهدی پیرجهان دو و میدانی دوی ۴۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس