Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- به تازگی خبر حراج یک نمونه از 3000 جی تی میتسوبیشی در رسانه ها منعکس شده که در مطلب امروز نگاهی بدان خواهیم داشت. اول از همه باید بگوییم که این یک نمونه عادی از 3000 جی تی نیست بلکه نسخه VR-4 مدل 1999 است که تنها 287 دستگاه از آن در بازار آمریکا به فروش رسیده است.

براساس اطلاعات ارائه شده؛ 3000 جی تی مذکور در وضعیت بسیار مطلبوی نگهداری شده، هیچ تصادفی نداشته و بسیاری از قطعات مصرفی موتوری آن مانند پمپ آب، تسمه تایم، صفحه کلاچ، دسته موتورها، شمع ها و تمامی روغن های فعال در موتور تعویض شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3000 جی تی از موتور 6 سیلندر 3 لیتری با 320 اسب بخار خروجی و گشتاور 315 پوندفوت استفاده می کند. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته دستی هماهنگ شده است.

این محصول 1705 کیلوگرم وزن دارد و از منظر ابعاد برابر با 4597 میلیمتر در طول، 1828 میلیمتر در عرض و 1295 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

قیمت پیشنهادی برای خودرو فعلا 16250 دلار است که یک آنرا تبدیل به یک گزینه رویایی برای اسپرت سواران می کند.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*سلیکا 8 سیلندر؛ حاصل کار یک مهندس تویوتا در خانه! (+تصاویر) *آکورا NSX نسخه زاناردی/ حراج یک محصول کمیاب ژاپنی ویژه آمریکا! (+تصاویر) *"فرانکو اسبارو" و خودروهای عجیبش!/ مردی با 5 دهه ایده پردازی در صنعت خودرو (+تصاویر) *سوپر اسپرتی با یک رکورد متفاوت/ ونتیج رودستر 2021 با برچسب 160 هزار دلاری (+تصاویر) تصاویر بیشتر:

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/00369k

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: 3000 جی تی میتسوبیشی فراری خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران

بررسی داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری ۷ اردیبهشت ۱۲.۷ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا 7 اردیبهشت ماه امسال بیشترین کاهش بارش با منفی 40.8 درصد مربوط به استان قزوین است.

بارش‌ها در استان سمنان 40.5 درصد و در تهران 38 درصد کاهش یافته است.

در 25 استان کشور بارش‌ها کاهش یافته است که می‌توان به هرمزگان با کاهش 25.5 درصدی، گیلان با رشد منفی 26.3 درصد (کاهش 175.7 میلیمتری بارش‌ها)، فارس کاهش 28.3 درصد، بوشهر با 27.2 درصد و البرز با کاهش 25.2 درصد اشاره کرد.

در 6 استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران 86.4 میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها 102.5 میلیمتر بوده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا 7 اردیبهشت ماه (دیروز) 12.7 درصد بوده است. به‌عبارت دیگر بارندگی‌ها در پایتخت در بازه اشاره شده 25.9 میلیمتر کاهش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • کاهش ۸۶ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول