Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (چهارشنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین مسابقه، از ساعت ۲۳:۴۵ لیورپول، قهرمان زودهنگام لیگ، در ورزشگاه آنفیلد میزبان چلسی، تیم سوم جدول رده بندی خواهد بود.

اگرچه لیورپول مدت ها قبل و در فاصله ۷ هفته به پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قهرمانی خود را مسجل کرد، اما دقیقا پس از کسب عنوان قهرمانی تیم "یورگن کلوپ" (سرمربی لیورپول) دچار افت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که این تیم پس از فتح لیگ جزیره در پنج بازی خود ۸ امتیاز از دست داده است در حالی که در ۴۰ بازی قبل از آن در این رقابت‌ها فقط ۷ امتیاز را نتوانسته بود بگیرد.

سرخ پوشان مرسی ساید در آخرین بازی خود هفته گذشته ۲ بریک مغلوب آرسنال شدند.

از دست رفتن این امتیاز‌ها باعث شد لیورپول در امتیاز ۹۳ بماند و نتواند به رکورد ۱۰۰ امتیازی منچسترسیتی برسد. حالا قهرمان لیگ هیچ دوست ندارد در این مسابقه که آخرین دیدار خانگی اش است باز هم امتیاز از دست بدهد.

علاوه بر این قرار است در پایان این مسابقه جام قهرمانی به سرخ پوشان اهدا شود و یورگن کلوپ و شاگردانش قطعا نمی‌خواهند به خاطر از دست دادن امتیاز برابر چلسی، با تلخ کامی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

از سوی دیگر، مسابقه ما قبل پایانی لیگ برتر برای چلسی نیز بسیار حساس است. این تیم در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند حضور خود را در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند و با خیالی آسوده به دیدار پایانی لیگ جزیره در "استمفوردبریج" قدم بگذارد. اما هر نتیجه دیگری جز پیروزی، سرنوشت آبی‌ها را به اما و اگر خواهد کشاند.

نگاهی به آمار ۲ تیم/ همه آمارها به سود لیورپول

چلسی در ۲۱ بازی آخر خود برابر لیورپول (در تمام رقابت ها) فقط در یک دیدار نتوانسته است به این تیم گل بزند که آن هم در شکست ۲ بر صفر فصل گذشته در آنفیلد بود.

چلسی در ۱۰ دیدار آخر خود در لیگ برتر برابر لیورپول، فقط یک بار به پیروزی رسیده است که آن هم به پیروزی یک برصفر ماه می‌ سال ۲۰۱۸ برمی گردد. این تیم در ۹ دیدار دیگر مقابل لیورپول چهار بار شکست خورده و پنج بار به تساوی دست یافته است.

این هشتاد و نهمین بازی چلسی در آنفیلد خواهد بود. آبی پوشان لندنی همین تعداد بازی را در "گودیسون پارک" برابر اورتون انجام داده اند که به طور مشترک بیشترین بازی خارج از خانه چلسی محسوب می‌شود.

در دیدار رفت ۲ تیم ، لیورپول در استمفوردبریج موفق شد با نتیجه ۲ بریک چلسی را شکست بدهد که هر ۲ گل در نیمه اول به دست آمد. در آن دیدار الکساندر آرنولد و فیرمینو برای لیورپول و انگوله کانته برای چلسی گلزنی کردند.

آخرین باری که چلسی در آنفیلد رودرروی لیورپول قرار گرفت، ماه آوریل سال ۲۰۱۹ بود که با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. گل‌های آن بازی را سادیو مانه و محمد صلاح به ثمر رساندند.

از ماه گذشته و پس از شروع مجدد بازی‌های لیگ جزیره، تیم فرانک لمپارد(سرمربی چلسی) از ۷ مسابقه‌ای که انجام داده صاحب ۵ پیروزی و ۲ شکست شده است.

آبی‌های لندن در ۱۸ بازی خارج از خانه این فصل یک بار موفق به کلین شیت شده اند که آن هم در پیروزی ۲ بر صفر برابر تاتنهام در ماه دسامبر بود.

چلسی در ۶ بازی آخر خود مقابل ۶ تیم بزرگ لیگ جزیره ۴ بار پیروز شده و یک شکست و یک تساوی داشته است.

چلسی در این فصل در دیدار‌های خارج از خانه ۳۳ گل دریافت کرده است که این آمار یکی از بدترین عملکردهای خط دفاعی در تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

"تامی آبراهام" در بازی‌های خارج از خانه چلسی در این فصل ۹ گل به ثمر رسانده است که از این نظر پس از دیدیه دروگبا با ۱۵ گل (فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹) و نیکولاس آنلکا با ۱۱ گل (فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸) در جای سوم قرار دارد.

الیویه ژیرو در هشت بازی که در ترکیب ثابت چلسی در سال ۲۰۲۰ به میدان رفته ۶ گل زده است.

لیورپول

یورگن کلوپ در ۱۱ بازی برابر چلسی صاحب ۴ پیروزی ۵ تساوی و ۲ شکست شده است.

لیورپول در بازی‌های خانگی خود در لیگ برتر طی ۵۸ بازی شکست نخورده است. ضمن آنکه این تیم در ۲۵ مسابقه‌ای که در آنفیلد برابر حریفان خود به میدان رفته در ۲۴ بازی به پیروزی رسیده و تنها یک مساوی داشته است که آن هم اخیراً برابر برنلی بود.

سرخ پوشان لیورپول در این ۵۸ بازی ۱۵۰ گل زده  و ۳۳ گل دریافت کرده اند.

لیورپول چنانچه در برابر چلسی به پیروزی برسد سی و یکمین پیروزی خود را در  رقابت‌ها لیگ برتر جشن خواهد گرفت که بیشترین پیروزی این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ جزیره خواهد بود.

لیورپول در دیدار‌های خانگی این فصل لیگ برتر کمترین گل خورده را داشته و فقط ۱۳ گل دریافت کرده است.

تیم یورگن کلوپ در ۱۸ بازی خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس ۴۷ گل به ثمر رسانده است؛ به طور متوسط ۲.۶ گل در هر بازی.

لیورپول پس از تساوی صفر برصفر برابر منچسترسیتی در اکتبر سال ۲۰۱۸، در تمام ۳۳ بازی بعدی خود در آنفیلد گلزنی کرده است. این طولانی‌ترین روند گلزنی لیورپول پس از فوریه سال ۱۹۶۹ است. آن سال لیورپولی‌ها در ۳۸ بازی خود در آنفیلد گل زده بودند.

محمد صلاح این فصل ۱۹ گل به ثمر رسانده و امشب می‌تواند پس از راجر هانت (ستاره اسبق لیورپول در دهه ۶۰) اولین بازیکن سرخ پوشان مرسی ساید باشد که در سه فصل متوالی ۲۰ گل به ثمر رسانده است. هانت موفق شده بود ۴ بار متوالی ۲۰ گل برای سرخپوشان بزند.

پس از محمد صلاح مصری، سادیو مانه با ۱۷ گل دومین گلزن برتر لیورپول است.

بیشتر بخوانید

چلسی برای جذب ستاره آلمانی ۶ بازیکن خود را به فروش می‌رساند آرسنال۲ - لیورپول یک/ امید توپچی‌ها برای کسب سهمیه زنده ماند پر بیننده‌ترین مسابقات تاریخ لیگ جزیره

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول چلسی لیگ جزیره گل به ثمر رسانده خارج از خانه یورگن کلوپ لیگ جزیره سرخ پوشان لیگ برتر رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!