Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خارج از خانه میلان مقابل ساسولو ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، بامداد امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال میلان میهمان ساسولو بود و با گل‌های زلاتان ابراهیموویچ موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره سوئدی روسونری در دقایق 19 و 45 دو گل‌های میلان را به ثمر رساند. مابین این دو گل هم فرانچسکو کاپوتو در دقیقه 42 تنها گل ساسولو را وارد دروازه میلانی‌ها کرد. همچنین در دقیقه 45 این بازی مهدی بورابیا از ساسولو اخراج شد تا این تیم یک نیمه تمام 10 نفره بازی کند.

میلان با کسب هفدهمین پیروزی‌ خود در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، 59 امتیازی شد و با سبقت گرفتن از رمی که هنوز در این هفته به میدان نرفته است، به رده پنجم جدول صعود کرد تا شانس خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا را افزایش دهد. ساسولوی 48 امتیازی هم در رده هشتم جدول باقی ماند.

امشب یک بازی دیگر در هفته سی‌و‌پنجم سری A برگزاری می‌شود که در آن از ساعت 22 به وقت تهران ناپولی میهمان پارما خواهد بود.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A ساسولو زلاتان ابراهیموویچ میلان بیشتر بخوانید... احتمال ابقای پیولی به عنوان سرمربی میلان در پی کسب نتایج رضایت‌بخش اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احتمال ابقای پیولی به عنوان سرمربی میلان در پی کسب نتایج رضایت‌بخش اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!+عکس واژه های کاربردی مرتبط سری A ساسولو زلاتان ابراهیموویچ میلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ قهر عجیب مدافع استقلال کار دست او داد ۲ باشگاه اوسترشوندس سوئد: به سامان قدوس برای پرداخت جریمه‌اش کمک می‌کنیم ۳ دانشگر در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت ۴ با پیشنهاد پولادگر پومسه‌ به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اضافه خواهد شد ۵ ترابزون‌اسپور پیشنهاد سامپدوریا برای حسینی را رد کرد ۶ اورلوف: آزمون نیمی از فرصت‌های گلزنی برابر اسپارتاک را هدر داد ۷ آخرین پیشنهاد منچستریونایتد برای سانچو ۸ گزارش تمرین استقلال| گرفتن تست کرونا از دو بازیکن مهمترین اخبار ورزشی رمضانی: نمی‌‌دانیم برای لیست آسیایی چه کار کنیم، مجیدی اسم جدیدی نداده است/ در حق شجاعیان ظلم می‌شود قهر عجیب مدافع استقلال کار دست او داد پیوس: انتظارات از پرسپولیس نباید در آسیا بالا برود/ برخی تیم‌ها به دنبال بهانه هستند سعیدی: کسب کرسی در IOC مستلزم ثبات مدیریتی است/ حق جلسه ۱۰۰ هزار تومانی، خدمات اعضای کمیسیون‌ها را جبران نمی‌کند مهمترین اخبار تسنیم رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A ساسولو زلاتان ابراهیموویچ میلان سری A ساسولو زلاتان ابراهیموویچ میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم