Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:36:46 GMT

بازداشت ۶ شهرک ‎نشین مخالف نتانیاهو در قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۴۳۶۸

بازداشت ۶ شهرک ‎نشین مخالف نتانیاهو در قدس اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی در تظاهرات دیروز شهرک نشینان مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو در قدس اشغالی، شش نفر از آنها را بازاداشت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الان، در جریان اعتراضات دیروز مخالفان نتانیاهو در قدس اشغالی، شش نفر از شهرک نشینان معترض بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از معترضان تلاش کردند با عبور از گیت های امنیتی ایجاد شده خود را به منزل نتانیاهو برسانند که سبب بروز درگیری‌هایی با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شد.

در همین ارتباط، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در تظاهرات روز سه شنبه در قدس اشغالی، شش نفر از اسرائیلی‌ها را بازداشت کردند.

تظاهرات دیروز که در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین مساله فساد وی برگزار شده بود، از مقابل منزل نتانیاهو در قدس اشغالی آغاز و به سمت مقر کنست (پارلمان) اسرائیل ادامه داشت.

 طی روزهای گذشته هزاران نفر در برابر محل اقامت نتانیاهو در قدس و دیگر مناطق اراضی اشغالی تجمع کرده و خواستار برکناری وی شدند.

انتهای پیام

 

 

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو اسرائیل بیشتر بخوانید... رژیم اسرائیل|تظاهرات مجدد در برابر منزل نتانیاهو و درخواست برای کناره‌گیری وی از قدرت هشدار نظامیان صهیونیست : جنگ بعدی برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود رژیم اسرائیل|تنگ‌تر شدن عرصه بر نتانیاهو ؛ آیا کابینه به سمت انحلال پیش می‌رود؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رژیم اسرائیل|تظاهرات مجدد در برابر منزل نتانیاهو و درخواست برای کناره‌گیری وی از قدرت هشدار نظامیان صهیونیست : جنگ بعدی برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود رژیم اسرائیل|تنگ‌تر شدن عرصه بر نتانیاهو ؛ آیا کابینه به سمت انحلال پیش می‌رود؟ واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو اسرائیل پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌ جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۳ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۴ کره‌جنوبی به‌جای پاسخگویی درباره بلوکه‌کردن پول ایران سفیر کشورمان را احضار کرد ۵ الکاظمی در گفتگو با عکاظ : من و دوستم بن سلمان درباره آغاز مرحله جدیدی از روابط هم‌عقیده‌ایم ۶ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۷ نگهداری ۴ روزه یک مسافر ایرانی در فرودگاه استانبول بدلیل مشکل ویزا ۸ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد مهمترین اخبار بین الملل ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌ جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود شمخانی در دیدار با نخست وزیر عراق: ریشه اصلی ناامنی در منطقه و عراق حضور نامشروع آمریکا است واکنش معارض مطرح عربستانی به بستری شدن ملک سلمان در بیمارستان مهمترین اخبار تسنیم رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل بنیامین نتانیاهو اسرائیل نتانیاهو در قدس اشغالی منزل نتانیاهو رژیم اسرائیل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

بر اساس آماری که توسط NBC News جمع آوری شده است، در سه هفته گذشته بیش از ۲۱۰۰ نفر در سراسر ایالات متحده در اعتراضات حامی فلسطین در دانشگاه‌ها دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در این گزارش آمده است که حداقل ۲۱۰۰ نفر از ۱۷ آوریل تا عصر پنجشنبه دستگیر شده‌اند. در برخی موارد دستگیرشدگان دانشجویان فعلی یا سابق بودند.

به گزارش اسپوتنیک، این گزارش افزود: در موارد دیگر، آنها به پردیس‌های مورد نظر وابسته نبودند. اعضای هیئت علمی نیز در میان دستگیرشدگان بودند.

در روزهای اخیر تظاهرات‌های متعدد طرفدار فلسطین در دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده صورت گرفته است و معترضان خواستار توقف حمایت نظامی، مالی و دیپلماتیک ایالات متحده از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند که منجر به کشته شدن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۷۷۰۰۰ فلسطینی شده است.

دانشجویان از دانشگاه‌های خود می‌خواهند که عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند، شرکت‌های مرتبط با این رژیم را کنار بگذارند و برنامه‌های تحصیلی در خارج از کشور در دانشگاه‌های سرزمین‌های اشغالی را متوقف کنند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه گفت که «یهودستیزی و سخنان نفرت انگیز در دانشگاه‌های آمریکا جایی ندارد»، اما از حق اعتراض مسالمت آمیز دفاع کرد.

سناتور مستقل آمریکایی برنی سندرز گفته است که اعتراضات در انتقاد از سیاست و اقدامات دولت تل‌آویو در نوار غزه، یهودستیزی نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • مقام یمنی: حمله ایران به اسرائیل اثرگذار، قدرتمندانه و تاریخی بود
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!