Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه لواسان با اشاره به موج دوم کرونا بر ضرورت توجه بیشتر در حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از این بحران تاکید کرد. تاریخ انتشار: 03:01 - 01 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۹۶۶۱ حجت الاسلام سیدسعید لواسانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به موج دوم کرونا و ضرورت توجه بیشتر به کمک‌های مؤمنانه و مواسات، بیان کرد: در شهرستان لواسان در موج اول بحران کرونا با همت خیرین و مردم اقدامات درخوری انجام شد و خانواده‌های زیادی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امام جمعه لواسان گفت: در موج دوم کرونا تلاش می‌کنیم تا کسانی که در مواجه با بحران کرونا متحمل آسیب‌های بیشتری شده‌اند را شناسایی کنیم و کمک‌های لازم را به آن‌ها ارائه بدهیم.   رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرمودند: در این قضایای کرونا خب به طبقات ضعیف، بلکه طبقات متوسّط واقعاً ضربه خورد از لحاظ زندگی و معیشت و مانند اینها. آن کاری که در آستانه‌ ماه رمضان شروع شد، آن خدمت مؤمنانه‌ای که همه در آن شرکت کردند، خیلی کار باارزشی بود، توانست غم‌های خانواده‌هایی را کم کند. من امروز هم معتقدم که این نهضت تعاون و احسان را مجدّداً مردم عزیز ما شروع کنند. البتّه قطع نشده، لکن لازم است یک مقداری رشد پیدا کند، یک مقداری توسعه پیدا کند و بار دیگر فضای کشور را طراوت بدهید، کودکانی را شاد کنید، خانواده‌هایی را برخوردار کنید، پدرمادر‌هایی را از دغدغه‌ی معاش فرزندانشان نجات بدهید؛ این کاری است که مردم می‌توانند بکنند. حالا کیفیّتش چگونه باشد، چه جوری مدیریّت بشود، این‌ها قابل مدیریّت متمرکز نیست؛ این‌ها کار‌هایی است که در سطح عامّه‌ مردم، در سطح کشور [انجام میگیرد]؛ خب بحمدالله کشور بزرگ است، مردم هم زیادند، در این سطح گسترده است؛ هر کسی هر مقداری که میتواند، هر جوری که میتواند، به این کار کمک کند.  بیشتر بخوانید: در پارلمان‌های دنیا به نام مردم خیلی حرف زده می‌شود، امّا برای مردم کار نمی‌شود انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رزمایش مواسات کرونا موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال

مراسم استقبال از پیکر معطر و گلگون کفن شهید "محمد رنجنوش" از شهدای دوران دفاع مقدس که پس از ۳۸ سال چشم انتظاری در حسنیه معراج الشهدای همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده از طریق انجام آزمایشات DNA "حاج محمد رنجنوش" عصر روز گذشته وارد همدان شد و در حسنیه معراج الشهدای همدان مورد استقبال اعضای خانواده، بستگان و مردم کوی فرهنگیان قرار گرفت.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودین همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مورد برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهید، اظهار داشت: عصر امروز دیدار خانواده، بستگان و اهالی کوی فرهنگیان با شهید در مسجد قمر بنی هاشم انجام شد و پس از آن مردم در مسجد مهدیه شهید را مورد تشییع قرار دادند.

بهرام دوست‌پرست، عنوان کرد: حضور در پایگاه شهید خاکپور، خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد و مسجد معراج شهدا برنامه های بعدی است که شهید گرانقدر امشب در آن حضور دارد و فردا نیز برنامه ای برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، موقعیت سید الشهدا با حضور دانش آموزان، حضور در یکی از ادارات و پس از آن حرکت به سمت ملایر و حضور در یادواره شهدای ملایر و چند هیئت در همدان را خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: جمعه صبح نیز برگزاری دعای ندبه در کوی فرهنگیان، حرکت به سمت روستاهای کبودراهنگ و حضور در نماز جمعه کبودراهنگ، عصر روز جمعه نیز از ساعت 14 الی 16 حضور در زادگاه شهید روستای قوره جینه و سپس وداع عمومی مردم همدان با پیکر مطهر شهید و حضور در هیئات برنامه ریزی شده است.

نماینده کمیته جست‌وجوی در مفقودین همدان افزود: پیکر مطهر شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان و با حضور دستجان عزاداری بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع می‌شود و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در همدان بر پیکر شهید تشییع تا میدان پروانه ادامه خواهد داشت و پس از آن مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای همدان انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهید رنجنوش در سال 1365 پاسدار رسمی اعلام شد و پس از شهادت از وی دو فرزند 3 و 4 ساله پسر به یادگار ماند اکنون والدین شهید در قید حیات نبوده و همسر و دو فرزند پسر شهید "حاج محمد رنجنوش" پس از 38 سال چشم انتظاری با شهید دیدار کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان