Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرهاد نعلینی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: تظاهرات ریوی بیماری کرونا، یکی از علایم تشخیص این بیماری‌ است و تصویربرداری و سی تی اسکن از قفسه سینه، حساسیت بالاتری نسبت به کیت‌های تشخیصی دارد.

 او گفت: از رادیوگرافی ساده قفسه سینه نیز با تشخیص پزشک استفاده می شود که البته حساسیت تشخیصی کمتری از سی تی اسکن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعلینی اظهار داشت: در روزهای شیوع کرونا مردم چه افراد سالم و چه کسانی که دارای علایم بیماری کرونا هستند و چه افراد مشکوک اصرار زیادی به انجام سی تی اسکن یا رادیوگرافی دارند.

این متخصص رادیولوژی افزود: در مراکز رادیولوژی تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفاظت از بیماران رعایت می‌ شود و برای مراجعه کنندگان استفاده از ماسک و دستکش ضروری است و پیشنهاد می شود ملحفه ای سبک و تمیز و ترجیحا یک بار مصرف به همراه داشته باشند.

نعلینی اضافه کرد: چنانچه افراد نیاز به خدمات اورژانسی دارند، با مشورت و توصیه پزشک خود حتماً به این مراکز مراجعه کنند اما از مراجعه خودسرانه و بدون توصیه پزشک به این مراکز خودداری نمایند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد جان باختگان این بیماری در یک روز است بنابراین مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

او گفت: استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت کرمانشاه ویروس کرونا سلامت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت

سرهنگ "محمود حافظی" با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهارداشت: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.


 فرمانده انتظامی شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

وی از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها پلمیب شد.

 این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • فشارخون عامل اصلی بیماری های قلبی و عروقی
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری