Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سمیه خرمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این فصل توانستم با زدن ۲۷ گل برای وچان کردستان در صدر جدول گلزنان برتر لیگ برتر فوتبال زنان قرار بگیرم و با این تیم به نایب قهرمانی برسیم. اگر چند موقعیت را برابر شهرداری بم از دست نمی‌دادیم، فاصله زیادی با قهرمانی نداشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان دیگر برای آنکه به عنوان بهترین گلزن برتر دست یابند، چه اقداماتی باید انجام بدهند، گفت: این بازیکنان باید تمرینات مداوم داشته باشند و خواب و خوراک آنان با برنامه و علاوه بر آن بدنی آماده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فوتبالیست‌ها برای بهترین شدن نیازمند رسیدن به سطح عالی از نظر روحی و روانی هستند و باید همواره در زمین در خدمت تیم باشند.

ملی‌پوش فوتبال زنان عنوان کرد: تاکنون وچان کردستان ۸۰ درصد از مطالبات ما را پرداخت کرده است. همچنین از باشگاه‌ها در این مدت برای بازی در فصل بعد لیگ برتر فوتبال زنان پیشنهادهایی گرفتم اما هنوز در این زمینه تصمیمی اتخاذ نکردم.

وی یادآور شد: پیشرفت لیگ برتر فوتبال زنان در گرو توجه بیشتر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. همچنین حضور رسانه‌ها و پخش تلویزیونی می‌تواند نقش موثری در جذب حامیان مالی و رشد فوتبال زنان داشته باشد.

خرمی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان در فصل آینده اظهار داشت: به نظرم سازمان لیگ باید به دلیل بحران کرونا برنامه کاملی برای حضور تیم‌ها در فصل آینده داشته باشد تا همه بتوانند با رعایت پروتکل بهداشتی و بدون هیچ مشکلی در بازی‌ها حضور یابند.

برچسب‌ها فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مدرسی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کنکور سراسری در ۱۱ حوزه استان بوشهر آغاز شده است که در مجموع ۱۶ هزار و ۲۴۲ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در دانشگاه خلیج فارس، در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۷۷۶ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی هزار و ۴۵۰ نفر، هنر ۲۴۳ نفر، علوم تجربی ۲ هزار و ۶۴۲ نفر و زبان‌های خارجی ۶۰۶ نفر رقابت می‌کنند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۱۱ حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

۶۳ درصد داوطلبان خانم هستند

وی با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در مجموع در بین کنکوری‌های امسال استان بوشهر، تعداد داوطلب ۶۳ درصد خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در شهر بوشهر پنج هزار و ۷۱۷ نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده هستند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ ۶۱ نفر و تنگستان ۶۰۷ نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و ۱۶۴ نفر، دشتستان ۳ هزار و ۵۶۲ داوطلب، دشتی یک‌هزار و ۲۶۶ نفر و دیر ۱۷۶ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم ۴۴۳ نفر، عسلویه ۳۷۵، کنگان ۹۷۶ و گناوه یک‌هزار ۲۹۵ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۶۰ درصد آقا و ۴۰ درصد خانم هستند.

کد خبر 6088477

دیگر خبرها

  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند