Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از مردم تقاضا داریم با مشاهده هر نوع علائمی به مراکز خدمات جامع ۱۶ ساعته مراجعه نکنند بلکه ابتدا با کارشناسان سامانه ۱۹۱ مشاوره نمایند.
او افزود: با شیوع دوباره ویروس کرونا فعالیت سامانه ۱۹۱ برای پاسخگویی به پرسش‌های مردم در این زمینه نیز دوباره فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: سامانه ۱۹۱ دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با شیوع کرونا در اسفند ماه سال گذشته راه‌اندازی شد و با فروکش کردن بیماری کووید ۱۹ در خرداد ماه غیر فعال گردید و از حدود دو هفته گذشته دوباره راه‌اندازی شده و از ساعت هشت تا ۲۳ فعال است.
رحیمی بیان کرد: در حال حاضر این سامانه روزانه پاسخگوی حدود سه هزار تماس مردمی در ارتباط با کرونا است و در مرحله دوم شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر با این سامانه تماس گرفته‌اند.
او تصریح کرد: کارشناسان این سامانه اعم از پزشک و پرستار به تمامی پرسش‌های مردم در خصوص پیشگیری و درمان کرونا، آزمایش کرونا و قرنطینه پاسخ می‌دهند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: افرادی که به خاطر کرونا استراحت پزشکی دارند قبل از رفتن به محل کار با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرند تا کارشناسان آنان را راهنمایی نمایند، زیرا اگر این افراد پس از گذراندن دوران قرنطینه سه روز تب و سرفه متوالی نداشته باشند، می‌توانند به محل کار خود برگردند و در غیر این صورت قرنطینه آن‌ها تمدید خواهد شد.
رحیمی اظهار کرد: مردم برای طرح پرسش‌های خود در زمینه کرونا تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ و ۱۹۰ پاسخگویی به شکایات مردمی در حوزه بهداشت و درمان را اشغال نکنند و فقط با سامانه ۱۹۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پیشگیری از کرونا علائم کرونا کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی مشهد سامانه ۱۹۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • خواهرکشی ناموسی در مشهد | قتل زن ۲۳ ساله به دست برادر ۱۷ ساله
  • فیلم| لحظه محاصره بن‌گویر درمیان معترضان صهیونیست