Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادرات از میادین نفتی جنوب عراق در ۲۰ روز اول ماه جولای به طور متوسط ۲.۷۰ میلیون بشکه در روز بوده و تغییری نسبت به ماه گذشته نداشته است. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اطلاعات کشتیرانی و منابع صنعتی نشان می‌دهند صادرات نفت عراق در ماه جولای افزایش یافته و دومین تولیدکننده بزرگ اوپک هنوز هم به تعهدات خود طبق قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس پایبند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار رفینیتیو ایکون و دو منبع صنعتی دیگر، صادرات از میادین نفتی جنوب عراق در 20 روز اول ماه جولای به طور متوسط 2.70 میلیون بشکه در روز بوده و تغییری نسبت به ماه گذشته نداشته است.

 سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش طی ائتلافی با عنوان اوپک ‌پلاس از ماه مه تولید خود را پایین آورده اند تا به افزایش قیمت نفت کمک کنند. عراق 1.06 میلیون بشکه در روز از تولید خود کم کرده است ولی هنوز هم راه درازی برای رسیدن به سهمیه اش طبق این قرارداد در پیش دارد.

عراق قبلاً به ائتلاف اوپک پلاس اعلام کرده بود مازاد تولید خود در مه و ژوئن را طی ماه های آینده جبران می کند.

جنوب عراق پایانه اصلی صادرات این کشور است بنابراین کاهش تولید عراق باید بیشتر خود را در رقم صادرات از این منطقه نشان دهد.

عراق هیچگاه به قرارداد کاهش تولید اوپک در 2017 نپیوست ولی این بار اعلام کرده تمایل دارد از قرارداد فعلی تبعیت کند.

میدان نفتی غراف عراق برای از سرگیری تولید آماده می شودعراق قیمت نفت خام برای خریداران اروپایی را کاهش داد

اطلاعات کشتیرانی و صنعتی نشان می‌دهند صادرات از شمال عراق هم در ماه جولای افزایش داشته است.صادرات از این منطقه 450 هزار بشکه در روز گزارش شده که بیشتر از 370 هزار بشکه در روز صادر شده در ماه ژوئن است.

 افزایش صادرات از میادین شمالی بدین معناست که صادرات عراق در ماه جولای 80000 بشکه در روز افزایش یافته است.

طبق اطلاعات اوپک، عراق در ماه ژوئن 88 درصد از کاهش تولید خود را طبق قرارداد اجرایی کرده بود. اگر صادرات در ماه جولای ثابت مانده باشد، تعهد عراق به قرارداد کاهش تولید تا 65 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/116

 

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... عراق ۳۰۰ هزار بشکه در روز بیشتر از سهمیه خود نفت صادر می‌کند عراق برخی قراردادهای نفتی با شرکت های خارجی را بازنگری می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق ۳۰۰ هزار بشکه در روز بیشتر از سهمیه خود نفت صادر می‌کند عراق برخی قراردادهای نفتی با شرکت های خارجی را بازنگری می‌کند پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۴/۳۱|ادامه ریزش قیمت طلا و ارز/ سکه ۱۰ میلیون و ۲۰۰هزار تومان شد ۲ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۴/۳۱|کاهش ۲۱۵۰ تومانی قیمت دلار در صرافی‌ها/ دلار ۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان شد ۳ ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۴/۳۱ ۵ ابلاغ نرخ های جدید سود بانکی/ سود سپرده ۲ ساله ۱۸ درصد شد + سند ۶ جعبه سیاه کابین خلبان هواپیمای اوکراینی بازخوانی شد ۷ افزایش قیمت محصولات ایران خودرو کلید خورد/ پژو ۲۰۶ یکصد و سه میلیون تومان شد ۸ هواشناسی ایران ۹۹/۴/۳۱| پیش بینی رگبار ۳ روزه باران در ۹ استان /کاهش محسوس دما در نوار ساحلی خزر مهمترین اخبار اقتصادی انحراف برخی طرح های اشتغال روستایی/ ۶۰۴ میلیارد تومان پول برگردانده شد ۳ صندوق ETF دیگر دولتی، در صف ورود به بورس/ دارا دوم در مرداد عرضه می‌شود تامین ذخایر گوشت کشور با خرید تولید داخل/ هر کیلو ۷۰ هزار تومان جزئیات ۱۳ پیشنهاد انبوه‌سازان به مجلس برای رونق تولید و عرضه مسکن مهمترین اخبار تسنیم رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار بشکه در روز ماه جولای میلیون بشکه کاهش تولید هزار تومان تولید خود تومان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

بیشتر بخوانید: علت افزایش قیمت پیاز در بازار

هر کیلوگرم آناناس طلایی ۱۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم به ۲۸ هزار تومان

هر کیلوگرم پاپایا (تولید داخل) ۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال آبگیری ۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۲۲ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال توسرخ ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم توت فرنگی ۹۸ هزار تومان

هر کیلوگرم جانا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم خرما خارک خوشه‌ای ۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار کوتاه بذر اصفهان مینی و خاردار ۲۱ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم زنجبیل تازه ۱۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب زرد لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم گریپ فروت ۱۸ هزار تومان

هر کیلوگرم کیوی ۵۲ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع طالبی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم لیموشیرین ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم لیموترش ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم ملون و خربزه ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد بالای ۱۳۰ گرم ۶۵ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد زیر ۱۳۰ گرم ۶۰ هزار تومان

هر کیلوگرم نارگیل ۶۲ هزار تومان

هر کیلوگرم نارنگی کینو ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم هندوانه بالای کیلوگرم ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم هندوانه زیر کیلوگرم ۷,۹۰۰ تومان

انتهای پیام/

کد خبر: 1228739 برچسب‌ها میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو