Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام علم‌الهدی گفت: مجموعه خیریه مسجد الزهرا (س) هر ماه چند نوعروس را با همکاری صندوق‌های قرض الحسنه الزهرا (س) و محدثه راهی خانه بخت می‌کند. کلیه اجناس در طرح جهیزیه این مسجد، ایرانی هستند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «سید عبدالهادی علمالهدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مجموعه خیریه حضرت زهرا (س) در سال 1367 تحت نظارت مسجد الزهرا (س) (واقع در تهران، خیابان ری، خیابان شهید عبدالله رضوی، محله آب منگل) تاسیس شد، اظهار کرد: تعداد مراجعات مردمی به ویژه از سوی خانواده هایی که دختر دم بخت دارند آنقدر زیاد بود که هیئت امنای این مسجد با همکاری چند خیر تصمیم گرفتند به منظور سامان دهی خدمت رسانی به نوعروسان، این مجموعه را تاسیس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد الزهرا (س) یادآور شد: به هر خانواده برای تهیه جهیزیه مبلغی به دو صورت کمک نقدی و وام پرداخت می شود تا افراد بتوانند از فروشگاه هایی که به مجموعه خیریه حضرت زهرا (س) در انجام این کار خیر کمک می کنند چند قلم جنس مورد نیاز برای جهیزیه را تهیه کنند.

 

وی اضافه کرد: تاکنون توانسته ایم هر ماه چند نوعروس را راهی خانه بخت می کنیم البته گاهی با افزایش رونق اقتصادی در کشور، شمار افراد دریافت کننده این کمک هزینه خرید جهیزیه بیشتر شده است. در واقع تعداد مشخصی در هر ماه از این کمک ها دریافت نمی کنند بلکه شمار آنان متغیر است.

 

علم‌الهدی در ادامه با بیان اینکه فعالیت های مجموعه خیریه حضرت زهرا (س) مسجد الزهرا (س) در دوره شیوع ویروس کرونا تعطیل نشده است، ابراز کرد: البته با تداوم شیوع ویروس کرونا میزان ارائه کمک ها به خانواده ها در زمینه تهیه جهیزیه کمتر شده است که انشاءالله با از بین رفتن این ویروس شاهد گسترش این خدمت رسانی باشیم.

 

وی ادامه داد: صندوق های قرض الحسنه حضرت زهرا (س) و محدثه به مسجد الزهرا (س) در خدمت رسانی به نیازمندان در زمینه جهیزیه، مسکن و اشتغال فعالیت می کنند.

 

امام جماعت مسجد الزهرا (س) اضافه کرد: کلیه اجناس در طرح جهیزیه این مسجد، ایرانی هستند تا بتوانیم از این طریق از محصولات داخلی حمایت کنیم و گامی برای تحقق سخنان مقام معظم رهبری درباره جهش تولید برداریم.

 

وی با بیان اینکه مسجد الزهرا (س) علاوه بر کمک به نوعروسان هر ماه به 50 خانواده نیازمند کمک های نقدی و غیر نقدی تقدیم می کند، خاطرنشان کرد: بخش عمده هزینه این کمک ها از سوی نمازگزاران این مسجد و درآمد حاصله از رقبات آن و خیران شهر تهران است، به عبارت دیگر، کمک های انجام گرفته کاملا مردمی است.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجموعه خیریه مسجد تراز اسلامی جهیزیه مجموعه خیریه مسجد الزهرا حضرت زهرا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نشست خبری عوامل سریال  تلویزیونی «نون خ ۵» که ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره ماجرای شکایت حسین صفامنش از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی‌اجازه از یکی از قطعاتش در این مجموعه پرسیده بود، پاسخ داد.

 پیش از این حسین صفامنش نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در یکی از قسمت‌های سریال «نون خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به دنبال  پیگیری  قضایی و شکایت از سعید آقاخانی کارگردان این سریال است.

ویدئوی پاسخ فرجی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است