Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@16:29:47 GMT

بیش از ۲۱ هزار هرمزگانی تسهیلات ازدواج دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۵۱۹۵

بیش از ۲۱ هزار هرمزگانی تسهیلات ازدواج دریافت کردند

ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار نفر از جوانان هرمزگانی از تسهیلات ازدواج استفاده کردند.

محمود رضا امیاری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به مناسبت هفته ازدواج از سوی وزارت ورزش و جوانان مقرر شد پویش"ازدواج جوانان با همراهی خیران" با رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها و انجام خدمات رایگان مشاوره در سطح استان‌ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ استان هرمزگان شاهد بالغ‌بر ۱۱ هزار و ۵۰۰ واقعه ازدواج بود که  بیش از ۲۱ هزار نفر نیز موفق به استفاده از تسهیلات ازدواج شدند.

وی بیان کرد: میزان تسهیلات پرداختی در سال ۹۸ بالغ‌بر شش هزار و ۳۷۰ میلیون ریال و میانگین سن ازدواج در آقایان ۲۶ سال و در خانم‌ها ۲۲ سال بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره رایگان در حوزه مهارت‌های زندگی (قبل، حین و بعد از ازدواج ) توسط مراکز مشاوره ازدواج، فرهنگ‌سازی ازدواج بدون مراسم در شرایط کنونی جامعه با تقدیر از زوجین جوان با پویش"من آسان و ساده زندگی مشترکم را آغاز می‌کنم"، طراحی و انتشار کلیپ، پوستر، برشور، بسته فرهنگی مجازی در قالب پویش ازدواج جوانان با همراهی خیرین، حضور زوجین موفق در برنامه‌های صداوسیما مرکز خلیج‌فارس، حضور خیرین حوزه ازدواج جوانان در برنامه‌های صداوسیما مرکز خلیج‌فارس، حضور مشاورین و اساتید مجرب حوزه ازدواج و تعالی خانواده در برنامه زنده، تهیه سه طرح در قالب سبد حمایتی جهیزیه جوانان با تخفیف ۵۰ درصد، برگزاری جشن گلریزان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین بر جوانان و زوجین نیازمند  از جمله برنامه‌های این اداره کل است که در سطح استان برگزار خواهد شد.

امیاری تصریح کرد: متقاضیان تسهیلات ازدواج در دوماهه نخست سال ۹۹ بالغ‌بر شش هزار و ۸۶۶ نفر بوده است که از این میزان تاکنون بالغ‌بر ۸۹۰ نفر موفق به اخذ این تسهیلات شده‌اند.

به گزارش ایسنا، از یکم مردادماه با آغاز اول ماه ذی‌حجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) تا هفتم مرداد به مدت یک هفته  به‌عنوان هفته ازدواج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تسهیلات ازدواج استان هرمزگان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند