Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:42:07 GMT

آزمون‌های جهانی دانش آموزان استثنایی بومی می شوند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۵۵۸۲

آزمون‌های جهانی دانش آموزان استثنایی بومی می شوند

با حضور رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی باهدف تبادل امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی و مشاوره‌ای در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش دانش آموزان با نیازهای ویژه به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی با اشاره به زمینه‌های همکاری آموزش‌وپرورش استثنایی با پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی اظهار کرد: انجام پژوهش در حوزه تربیت‌بدنی کودکان و دانش آموزان با نیازهای ویژه، بررسی آزمون‌های جهانی استاندارد اجراشده ویژه دانش آموزان استثنایی و بومی کردن این آزمون‌ها، بررسی جدیدترین یافته‌های علمی حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان با نیازهای ویژه، ترجمه کتب مرتبط با تربیت‌بدنی دانش آموزان استثنایی و تهیه محتوای تربیت‌بدنی در گروه‌های مختلف دانش آموزان با نیازهای ویژه ازجمله محورهای همکاری مشترک است.

وی افزود: استفاده از تجارب کشورهای مختلف در حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان با نیازهای ویژه، بررسی تربیت‌بدنی تطبیقی و وضعیت آن در آموزش‌وپرورش استثنایی کشورهای مختلف، همکاری در تهیه محتوای تربیت‌بدنی دانش آموزان تلفیقی فراگیر، مطالعات پژوهشی در حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان طیف اتیسم، استفاده از آزمون‌ها و ابزارها و هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به سمت آموزش‌وپرورش استثنایی از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این نشست حمیدی معاون سلامت و تربیت‌بدنی وزارت آموزش‌وپرورش نیز بابیان اینکه سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی سازمانی چابک است، اظهار کرد: زمینه همکاری مشترک دو دستگاه می‌تواند تهیه محتوای آموزشی تربیت‌بدنی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه، استفاده از ظرفیت علمی پژوهشگاه در زمینه آخرین یافته‌های پژوهشی و ارائه خدمات مشاوره‌ای پژوهشکده در حوزه تربیت‌بدنی دانش آموزان با نیازهای ویژه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان آموزش استثنایی آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه حوزه تربیت بدنی دانش آموزان آموزش وپرورش استثنایی حوزه تربیت بدنی همکاری مشترک تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد