Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) که در سفری یک روزه وارد استان قزوین شده است، دقایقی قبل از پروژۀ راه قزوین-الموت-تنکابن بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، در سفر یک روزه به استان صبح امروز از پروژۀ الموت تنکابن بازدید کرده و از نزودیک با روند پیشرفت پروژه آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید بندعلی زاده مدیر پروژه در این بازدید اظهار کرد: طرح راه قزوین-الموت-تنکابن، 164 کیلومتر است که در شش فاز اجرایی خواده شد و تحقق آن یکی از آرزوهای دیرینۀ مردم استان به ویژه مردم الموت است به نحوی که در گردشگری این منطقه نیز اثر مستقیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: اولویت اجرایی پروژه، فاز نخست آن یعنی مسیر 62 کیلومتری قزوین به الموت است که تا به امروز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با تأمین اعتبار به زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

بندعلی زاده در پایان عنوان کرد: برای تکمیل پروژه 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با تحقق آن در شش ماه نخست سال آینده شاهد افتتاح این راه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پروژه راه قزوین-الموت-تنکابن یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیربنایی راه‌سازی در استان قزوین بوده و دسترسی مرکز استان به منطقه ویژه الموت و نیز دسترسی استان‌های قزوین، البرز و تهران را به شمال کشور تسهیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سفر به قزوین سعید محمد راه قزوین الموت تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی

با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آیین کلنگ زنی طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی بخش الموت غربی برگزار شد.

این طرح توسط شرکت تعاونی توسعه زیست آکام الموت اجرایی و منجر به اشتغال زایی ۲۰۰ نفر خواهد شد.

طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی خواهد شد و می تواند منجر به تولید بیش از هزار تُن انواع ماهی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • پروژه قزوین-رحیم آباد-کلاچای می‌تواند پیشران توسعه باشد