Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، یک مرد مسلح در اوکراین که ۱۳ نفر را گروگان گرفته بود، به رئیس جمهور این کشور اعلام کرد پیش از آنکه گروگان هایش را آزاد کند، باید یک فیلم سینمایی با بازی واکین فینیکس را معرفی و مردم را به دیدن آن تشویق نماید.

درگیری بین این گروگان‌گیر به نام ماکسیم کریوش با پلیس، در حدود ۱۲ ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از درخواست‌های این مرد آن بود که رئیس جمهور اوکراین -ولادیمیر زلنسکی- به اوکراینی‌ها بگوید، فیلم سینمایی «ساکنان زمین» محصول سال ۲۰۰۵ با گویندگی واکین فینیکس را ببینند.

زلنسکی نیز از این درخواست پیروی کرد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت همگی فیلم مستند «ساکنان زمین» محصول سال ۲۰۰۵ را ببینند.

این فیلم مستند به استفاده از حیوانات در صنایع کشاورزی و علمی می‌پردازد و شامل ویدئو‌هایی از دوربین‌های مخفی است که رنج کشیدن حیوانات را به تصویر می‌کشد. این فیلم همچنین گونه گرایی را با نژادپرستی مقایسه می‌کند.

بعد از آنکه رئیس جمهور اوکراین، در مورد این فیلم سینمایی پیامی را منتشر کرد، گروگان‌گیر تمامی گروگان‌های خود را آزاد و خودش را تسلیم پلیس کرد. او در ساعات اولیه گروگان‌گیری پس از صحبت با رئیس جمهور این کشور ۳ گروگان را آزاد کرده بود. گزارش شده است که هیچ یک از گروگان‌ها مورد آزار واقع نشده بودند.

طبق گزارش‌ها این گروگان‌گیر از یک اسلحه و مواد منفجره استفاده کرده است و چندین شیشه از اتوبوسی که گروگان‌ها در آن بودند را با شلیک گلوله شکسته شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی گروگان گیر رئیس جمهور گروگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک سیاستمدار ارشد فرانسوی اعلام کرد که بخش بزرگی از کمک های غرب به کی یف توسط مقامات اوکراین دزدیده می شود.

«فلوریان فیلیپات» رهبر حزب میهن پرستان فرانسه، که منتقد سرسخت کمک غرب به اوکراین، در پیامی اعلام کرد که «ولودیمیر زلنسکی» وقتی ادعا می کند که تمام کمک های آمریکا به اوکراین راهی میدان جنگ می شود، دروغ می گوید.

این سیاستمدار فرانسوی گفت که در واقع بخش بزرگی از این کمک ها از جبهه جنگ منحرف شده و به سمت فساد می رود.

فیلیپات همچنین به رسوایی فساد اخیر مربوط به «نیکولای سولسکی» وزیر کشاورزی اوکراین، اشاره کرد و نوشت: یک مورد دیگر از فساد در این کشور که یکی از فاسدترین کشورهای جهان است!

این سیاستمدار فرانسوی یادآور شد که رییس جمهور اوکراین پیشتر تضمین داده بود که از تسلیحات ارسالی غرب تنها در مبارزه با روسیه استفاده شود.

کد خبر 6090325

دیگر خبرها

  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه