Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید ضمن تاکید بر اجرای هرچه سریعتر طرح الحاق کرانه باختری رود اردن از اسرائیل خواست تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در راستای منافع امنیت ملی خود عمل کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورونیوز، جان بولتون که با یک شبکه رادیویی متعلق به ارتش اسرائیل سخن می‌گفت با اشاره به این که چند ماه آینده بهترین فرصت برای تقویت امنیت اسرائیل است، تاکید کرد: «هر کس که دغدغه خاورمیانه را دارد باید نگران پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات و دومین دوره ریاست جمهوری او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مشاور سابق و مغضوب امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا همچنین در این گفتگوی رادیویی تاکید کرده که خروج دونالد ترامپ از توافق هسته‌ای ایران در سال 2018 برای جلب نظر رای دهندگان به وی صورت گرفته و به همین دلیل است که اسرائیل بایست نگران آنچه پس از انتخاب مجدد وی روی خواهد داد، باشد.

بولتون در توضیح این بخش از سخنان خود می‌گوید که در صورت پیروزی احتمالی دونالد ترامپ، وی در دور دوم ماموریت خود دیگر در پی جلب نظر رای‌دهندگان نخواهد بود.

ترامپ پس از انتخاب مجدد قابل پیش‌بینی نیست

به گفته جان بولتون، «رویکرد دونالد ترامپ بیش از هرچیز تحت تاثیر سیاست‌های داخلی آمریکا است و به همین دلیل اگر بار دیگر در ماه نوامبر انتخاب شود، نمی‌دانیم که در این صورت، وی پس از فارغ شدن از محدودیت‌های و قید و بندهای انتخاباتی چه تصمیم‌هایی اتخاذ خواهد کرد.»

مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید سپس می‌گوید: «به همین دلیل هر کس که دغدغه مسائل خاورمیانه دارد نگران آن است که در دور دوم ریاست جمهوریِ ترامپ چه اتفاقی روی خواهد دارد.»

بولتون سپس به این سوال که آیا انتخاب مجدد ترامپ برای اسرائیل خوب است یا آن را به خطر خواهند انداخت؟ اینگونه پاسخ می‌دهد: «فکر نمی‌کنم ترامپ یا رقیب دموکرات‌اش بایدن هیچکدام برای اسرائیل خوب باشند.»

جان بولتون: ترامپ به شدت از مرکل متنفر بودبولتون: ترامپ هنوز هم مشتاق مذاکره با ایران است

 

انتهای پیام/

R36446/P/S8,90,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌ جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۳ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۴ اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ۵ کشته شدن ۱۸ تروریست و انهدام ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سیناء ۶ لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست ۷ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۸ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد مهمترین اخبار بین الملل ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌ جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود شمخانی در دیدار با نخست وزیر عراق: ریشه اصلی ناامنی در منطقه و عراق حضور نامشروع آمریکا است واکنش معارض مطرح عربستانی به بستری شدن ملک سلمان در بیمارستان مهمترین اخبار تسنیم افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست شمخانی در دیدار با نخست وزیر عراق: ریشه اصلی ناامنی در منطقه و عراق حضور نامشروع آمریکا است اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه جزئیات ۱۳ پیشنهاد انبوه‌سازان به مجلس برای رونق تولید و عرضه مسکن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ امنیت ملی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق

به گزارش تابناک، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدارشان در روسیه بر سر روند اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور توافق کردند.
 
علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر دیروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافق امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.
 
الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.
 
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.
 
احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق