Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با تائید سازمان حسابرسی کل کشور و مجمع، برای ششمین سال پیاپی صورت‌های مالی صندوق تامین خسارت‌های بدنی بدون بند شرط تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 98 که توسط سازمان حسابرسی مورد بررسی و حسابرسی قرارگرفته بود، برای ششمین سال متوالی بدون هرگونه بند شرط و شفاف مورد تصویب مجمع عمومی قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب صندوق تامین خسارت‌های بدنی جزء نهادهای شفاف در حوزه عملکردی در بین سازمان‌های کشور طبقه‌بندی شد.
مجمع عمومی با حضور عباس معمارنژاد، نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی و به عنوان رئیس مجمع عمومی، غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سایر اعضای مجمع عمومی، نوری معاون دادستان کل کشور و اعضای هیأت نظارت پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و قرائت دستور جلسه توسط ریاست مجمع در محل صندوق تامین خسارت‌های بدنی برگزار شد و عملکرد صندوق در راستای اجرای بخشی از یکی از استراتژی‌های هشت‌گانه تدوینی، تحت عنوان تقویت انضباط مالی و اقتصادی برای صندوق در سال 1398 مورد تایید و تقدیر اعضای مجمع قرار گرفت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق تامین خسارت های بدنی مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستور قضایی برای پیگیری موضوع صادر و پس از رصد اطلاعاتی و جمع‌آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری، گفت: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی افزود: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تامین متناسب برای وی صادر شد.

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • نوزدهمین مجمع‌عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور برگزار می‌شود
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • طلب ۱۰۰ میلیارددلاری صندوق توسعه ملی از دولت‌ها
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴