Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان از مصدومیت دو جنگل‌بان در درگیری با متخلفان خبر داد و گفت: این افراد که اقدام به آتش‌زدن عمدی در برخی مناطق جنگل قرق کرده بودند، دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، علی‌اصغر نیکویی از مصدوم‌شدن نیروهای جنگلبانی طی تعقیب و گریز متخلفان در حین آتش زدن جنگل خبر داد و اظهارداشت: در این درگیری 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متخلفان در حال آتش زدن بخشی از جنگل قرق بودند گفت: نیروها در منطقه در حال خاموش کردن حریق بودند که متوجه چند نقطه حریق جدید شدند و با پیگیری ماجرا متوجه دو نفر متخلف شدند که در حال آتش زدن عرصه‌های جنگلی منطقه گلریز قرق بودند که طی تعقیب و گریز، متخلفان با نیروها درگیر و دو نفر از جنگل‌بانان زخمی شدند.

مهار آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط شهرستان دورود پس از 48 ساعت + تصاویرکهگیلویه و بویراحمد| آتش‌سوزی جنگل‌های دمچنار بعد از 4 شبانه روز مهار شددادستان یاسوج: قاطعانه با عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس برخورد می‌کنیم

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اینکه پس از اطلاع، بلافاصله نیروهای حفاطتی ما اعم از قرقبانان شرکت‌ها و نیروهای حفاظتی سازمان وارد عمل شدند، ادامه داد: پیگیری‌ها منجر به دستگیری دو متخلف شد و خوشبختانه دو نیروی منابع طبیعی نیز به‌صورت سرپایی در بیمارستان مداوا شدند.

نیکویی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد، افزود: 2 فرد متخلف نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

انتهای پیام/582/س

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... میزگرد تخصصی آتش‌سوزی جنگل‌ها و منابع طبیعی در استان فارس به روایت تصویر میزگرد تخصصی آتش‌سوزی جنگل‌ها و منابع طبیعی استان فارس برگزار شد نماینده مردم کلیبر در مجلس: "خطای انسانی" بیش از ۹۰ درصد در آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران نقش دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... میزگرد تخصصی آتش‌سوزی جنگل‌ها و منابع طبیعی در استان فارس به روایت تصویر میزگرد تخصصی آتش‌سوزی جنگل‌ها و منابع طبیعی استان فارس برگزار شد نماینده مردم کلیبر در مجلس: "خطای انسانی" بیش از ۹۰ درصد در آتش‌سوزی جنگل‌های ارسباران نقش دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۴ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۵ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم ۶ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۷ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت ۸ ۳ مرکز آماده دریافت پلاسمای بیماران بهبودیافته کرونایی در کاشان است مهمترین اخبار استانها دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران / ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد گزارش ویدئویی| ناگفته‌هایی از رشادت‌های فرمانده جوان جبهه مقاومت/ نبرد دیدنی شهید حسین‌پور با داعش گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز / باغدار موفقی که بازار ‌فلفل دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور مهمترین اخبار تسنیم افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست شمخانی در دیدار با نخست وزیر عراق: ریشه اصلی ناامنی در منطقه و عراق حضور نامشروع آمریکا است اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه جزئیات ۱۳ پیشنهاد انبوه‌سازان به مجلس برای رونق تولید و عرضه مسکن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل استان فارس آتش زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس