Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:51:47 GMT

تعزیرات حکومتی بر قیمت‌ها نظارت کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۵۹۹۰

تعزیرات حکومتی بر قیمت‌ها نظارت کند

موسی خلیل اللهی روز چهارشنبه در بازدید از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، افزود: سازمان هایی همچون تعزیرات حکومتی با نظارت و بازرسی مداوم و کنترل قیمت‎ها در بازار، می توانند آرامش را به زندگی مردم باز گردانند.

وی با تاکید بر حمایت از حقوق شهروندان و کنترل قیمت های اقلام ضروری مردم، اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی در کنترل قیمت و  مقابله با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم در شرایط سخت کنونی نقش کلیدی ایفا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل اللهی با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط تعزیرات حکومتی در رصد بازار، ادامه داد: تعزیرات حکومتی استان یکی از بازوهای مهم دستگاه قضایی در راستای حمایت از حقوق شهروندی است که باید در این زمینه اقدامات فوری و اساسی برای کنترل بازار انجام دهد.

وی با تاکید بر حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در چرخه اقتصادی کشور، گفت: باید توجه داشت دستگاه‎های مسوول هر کجا که به صورت مقتدرانه و کارشناسی شده عمل کرده اند در جامعه اثر گذار بوده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳