Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: مشترکان تهرانی در صورت ارسال عدد صفر یا علامت سوال به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ از شناسه قبض یا شناسه قبض های متصل به تلفن همراه خود مطلع خواهند شد.

مسعود عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مشترکان از این طریق می توانند به طور جزئی از وضعیت صدور قبوض خود آگاه شوند و دریابند که اطلاعات چند قبض به شماره آنها متصل است، اظهار کرد: به طور مثال اطلاعات قبض منزل شخص، خانه پدر یا هرچند منزلی را که فرد تعیین کرده باشد به شماره مشترک ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی افرادی که منازل خود را عوض کرده اند لازم است شناسه قبض را به همراه *۲ به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنند که با انجام این کار شماره قبلی پاک و اطلاعات جدید جایگزین می شود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: با ارسال شناسه قبض سیزده رقمی به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ آخرین وضعیت صورتحساب برق مصرفی به مشترک پیامک خواهد شد و مشترکان از این طریق بدون مراجعه حضوری می توانند از وضعیت قبوض خود مطلع شوند.

عزیزی با اشاره به افرادی که در یک بازه زمانی طولانی مدت برای آن ها قبض صادر نشده و پیامکی نیز دریافت نکرده اند، گفت: تا کنون درخواست افرادی که به شرکت توزیع برای این مساله مراجعه کرده بودند را بررسی کردیم و متوجه شدیم که پیامک یا قبض برای این افراد ارسال شده اما ممکن است که این افراد منزل خود را عوض کرده و اطلاع رسانی نکرده باشند.

وی ادامه داد: حتی ممکن است مشترک پیامک را بدون خواندن پاک کرده یا اشتباها سرشماره ارسال پیامک شرکت برق را در بلک لیست گوشی خود قرار داده باشد که در این صورت لازم است توجه لازم از سوی مشترک صورت گیرد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص اخطار و قطع برق مشترکان، اظهار کرد: ۴۸ ساعت قبل از قطع برق به فرد اطلاع رسانی می شود و در صورتی که فرد اقدام به پرداخت نکند برق وی قطع خواهد شد.

----------------------------------------------

لینک کوتاه: asriran.com/0036B6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قبض برق شرکت توزیع شناسه قبض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند. 

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

دیگر خبرها

  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس