Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه ها از سقوط یک بالگرد «بلک هاوک» ارتش کلمبیا در منطقه «میتو» در جنوب شرقی این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری شبانگاه سه شنبه به وقت تهران از سقوط یک بالگرد نظامی ارتش کلمبیا در جنوب شرقی این کشور خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» نوع این بالگرد «بلک هاوک» ساخت آمریکا بوده و طی این سانحه هوایی شش تن مجروح شده و از سرنوشت یازده خدمه دیگر اطلاعی  در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه انگلیسی «دیلی استار» نیز نوشت که نیروی هوایی کلمبیا اعلام کرد که تماس برج مراقبت  با بالگرد یو ایچ-۶۰ بلک هاوک قطع شده است.

به نوشته این منبع خبری، این بالگرد حین پرواز بر فراز «میتو» در جنوب شرقی کلمبیا بناگهان از صفحه رادار محو شد.  این رسانه انگلیسی به نقل از منابع محلی گزارش داد، در این بالگرد ده نفر از جمله خلبان و کمک خلبان و شماری دیگر از پرسنل نظامی حضور داشتند.

یواچ-۶۰ بلک هاوک، بالگرد نظامی چند منظوره و ترابری تاکتیکی آمریکایی است. این بالگرد دوموتوره و در شرکت «سیکورسکی»  طراحی شده و ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا بالگرد رسانه کلمبیا بلک هاوک بالگرد آمریکایی بلک هاوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه العربی به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داد.

 

.

 

 منبع مذکور اشاره کرد که در عملیات مقاومت در محور نتساریم 2 نظامی اسرائیلی از لشکر 99 کشته شده و 8 نظامی دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور نتساریم بین شمال و جنوب نوار غزه خبر داده بودند.

به گفته این منابع، چند  فروند بالگرد برای جابجایی مجروحان در این منطقه به زمین نشسته است.

بخش سانسور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی فعلا اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

قبل از این گردان‌های قسام اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران اسرائیلی را در محور نتساریم هدف حمله سنگین خمپاره‌ای قرار داده است.

القسام خطاب به نظامیان اسرائیلی: «در آتش خواهید سوخت»قسام شهادت سردار زاهدی و یارانش را تسلیت گفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور