Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در خانه ملت گفت: رویکرد "پلیس هوشمند" در دستور کار نیروی انتظامی است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری با حضور در خانه ملت، مهمان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بود.


در این جلسه فرمانده ناجا ضمن ارائه گزارشی مختصر از وضعیت امنیتی و انتظامی کشور و عملکرد پلیس در این زمینه گفت: رویکرد "پلیس هوشمند" در دستور کار نیروی انتظامی است و این نیرو با تمام قوا و استفاده از ظرفیت های موجود به سوی هوشمندسازی پلیس گام های بلندی برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز با اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با ناجا اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی با تمام وجود در راستای رفع همه مشکلات و همچنین ارتقاء معیشت کارکنان نیروی انتظامی تلاش خواهد کرد تا گام های مؤثری بردارد. 

وی افزود: اعضای این کمیسیون آمادگی دارند تا در راستای رفع موانع و انجام خواسته  ها و مطالبات مطرح شده از سوی ناجا صمیمانه وارد میدان شوند و از این نیروی خدوم و مردمی حمایت کنند. 

سایر نمایندگان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در ادامه این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، بر ضرورت تقویت و حمایت همه جانبه از جایگاه و اقتدار این نیرو تأکید کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، در این جلسه برخی از فرماندهان و روسای نیروی انتظامی از جمله رئیس پلیس امنیت عمومی، رئیس پلیس فتا و معاون حقوقی و امور مجلس ناجا نیز حضور داشتند و به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های کاری خود پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس فرمانده ناجا کمیسیون امنیت ملی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد