Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مالک باشگاه ناپولی ایتالیا با مدیر برنامه سردار آزمون درباره احتمال انتقال مهاجم ایرانی به این تیم مذاکره کرد.

 باشگاه ناپولی ایتالیا همچنان منتظر پاسخ «ویکتور اوسیمن» مهاجم نیجریه ای است. این مهاجم هدف اول نقل و انتقالاتی ناپولی محسوب می شود اما «جیونتولی» و دیگر مسئولان تیم ناپولی دنبال گزینه های دیگری هم هستند تا در صورت پاسخ منفی اوسیمن، دستشان بسته نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رادیو ناپولی» گزارش داد در جلسه ای که دوشنبه شب بین «فالی رمضانی» مدیر برنامه مقدونیه ای و «آئورلیو دلائرنتیس» مالک باشگاه ناپولی برگزار شده، نه تنها درباره «کالیدو کولیبالی» و «نیکولو ماکسیموویچ» صحبت شده بلکه درباره گزینه های آلترناتیو اوسیمن در صورت عدم حضورش در ناپولی گفتگوهایی صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است فالی رمضانی درباره دو مهاجم دیگر هم با مالک ناپولی صحبت کرده است؛ سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه و «لوکا یوویچ» مهاجم رئال مادرید. مدیر برنامه هر دو بازیکن فالی رمضانی است که نفوذ زیادی بین مسئولان تیم ناپولی دارد.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه ناپولی مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم

در چارچوب مسابقات سری  آ ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند.

شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند، پنالتی‌ای که سردار آزمون آن را برای تیمش گرفته بود، اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل توسط اولیویرا پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم از روی نقطه پنالتی توسط اوسیمن شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

رم با این تساوی ۵۹ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار دارد.. ناپولی هم با ۵۰ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری