Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سفیر ونزوئلا در سازمان ملل روز سه شنبه رویکرد تحریمی دولت آمریکا را برای هدف قرار دادن اقتصاد این کشور و ایران را محکوم کرد.

ساموئل مونکادا در پیامی که در حساب شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، رویکرد ضد بشری واشنگتن در هنگامه شیوع ویروس کرونا را مورد انتقاد قرار داد و نوشت: در میانه همه گیری (کرونا)، دو زیر دست ترامپ راهبرد بی نظیر خود برای نابود کردن اقتصاد‌های ایران و ونزوئلا را به رخ می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک برنامه منسجم برای هدف قرار دادن میلیون‌ها انسان با توسل به تروریسم اقتصادی است. اینجاست که آن‌ها به جنایات خود علیه بشریت اعتراف می‌کنند.

مونکادا همچنین ویدئویی را در حساب توئیتری خود به اشتراک گذاشت که در آن الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا و برایان هوک، نماینده ویژه دولت واشنگتن در امور ایران و نادیا شادلو، پژوهشگر ارشد اندیشکده هادسون، برنامه‌های خود علیه دولت تهران و کاراکاس را صراحتا عنوان می‌کنند.

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل اخیرا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری راشاتودی با انتقاد از آمریکا گفت: آن‌ها اقتصاد ما را تحت تاثیر تحریم‌های خود قرار داده اند و این موضوع سبب شده است که ما حتی نتوانیم قطعات یدکی را برای بخش صنعت نفت خود خریداری کنیم؛ بنابراین ما هم اکنون نه تنها سوخت خریداری می‌کنیم بلکه تلاش می‌کنیم که قطعات یدکی را برای ازسرگیری فعالیت پالایشگاه‌های خود هم خریداری کنیم تا بتوانیم سوخت خود را تامین کنیم.

برایان هوک نیز در جریان نشست اندیشکده هادسون بار دیگر ادعا‌های بی‌اساس خود را درباره کشورمان مطرح کرد. این نشست با هدف بررسی روابط ایران و ونزوئلا برگزار شده و طی آن، برایان هوک از توسعه روابط میان ۲ کشور ابراز نگرانی کرده است.

نماینده امور ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «ایران به آزمایش‌های موشکی خود و تهدید منطقه ادامه می‌دهد.»

او در این نشست به موضوع تحریم تسلیحاتی ایران اشاره کرده و گفته است: «آمریکا تمامی اقدامات لازم را برای اطمیان حاصل کردن از ادامه تحریم تسلیحاتی ایران انجام می‌دهد.»

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم های آمریکا دولت ونزوئلا برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است که هیمنه رژیم آدم‌کش صهیونیستی و حامیان استکباری آن را از تمام توان خود استفاده کردند، در هم شکست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین هرسیج امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم با اشاره به اینکه به گفته امیرالمومنین (ع) حوادث عبرت‌انگیز بسیار است، اما افرادی که از رویدادها عبرت می‌گیرند اندک هستند، اظهار کرد: بعد از چندین صده شاهد شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی در حدود ۴۵ سال پیش بودیم که هیچ فردی تصور نمی‌کرد بر دشمنان خود پیروز شود، اما امروز به رغم تمام تهدیدات، تحریم ها و فشارها، جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه‌ای شناخته می‌شود.

وی افزود: عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است که هیمنه رژیم آدم‌کش صهیونیستی و حامیان استکباری آن را از تمام توان خود استفاده کردند، در هم شکست؛ ابرقدرت‌های جهان جرئت انجام چنین حمله‌ای به منافع آمریکا ندارند و سابقه ندارد ملتی بعد از ۴۵ سال به این قدرت دست پیدا کند.

رئیس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه پس از اتفاقات رخ داده در غزه، شاهد ایجاد تغییر در افکار عمومی جهان از جمله دانشگاهیان هستیم، تصریح کرد: افراد بسیاری در این مسیر شهید شدند، اما اسرائیل و حامیان او به اهداف خود نرسیدند.

هرسیج با اشاره به اینکه نقش دانشگاهیان در هر دو عرصه سخت افزاری و قدرت نرم کلیدی است و باید نقشی پیشتازی داشته باشند، ادامه داد: عملیات پهپادی و موشکی که سپاه اسلام در این حد وسعت و گستردگی انجام داد، ابهت رژیم صهیونسیتی و ۱۰ کشوری که از آن حمایت کردند را در هم شکست و این موضوع حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان ما در عرصه‌های فضایی، پهپادی و موشکی با انجام اقدامات بزرگ علمی و بومی به اقتدار نظام کمک کردند، گفت: کمک به توسعه کشور در ابعاد مختلف از جمله وظایف بر عهده دانشگاهیان است؛ بزرگترین گروه مرجع در استان، استادان و اعضای هیئت علمی هستند که بر جوانان و نوجوانان دانشگاهی نفوذ دارند.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: دانشگاهیان می‌توانند در ادراکات، احساسات و ارزش‌ها تغییر ایجاد کنند، اما این اتفاق زخ نمی‌دهد مگر اینکه این افراد به علم، دانشگاه، فهم، بصیرت و روشن‌گری مجهز باشند و بتوانند به شبهات دانشجویان پاسخ دهند.

کد خبر 749466

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد