Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@02:28:21 GMT

افتتاح چند پروژه بیمارستانی در شیراز

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۶۶۱۱

افتتاح چند پروژه بیمارستانی در شیراز

ایسنا/فارس با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بخش مگا آی‌سی‌یو بیمارستان شهید فقیهی و رادیولوژی اورژانس بیمارستان شهید رجایی شیراز به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

قاسم خان بابایی چهارشنبه یکم مردادماه در ادامه سفر یک روزه به استان فارس با حضور در بیمارستان‌های شهید فقیهی و رجایی ضمن افتتاح چندین پروژه با ظرفیت‌های موجود در این بیمارستان‌ها، آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان سفر یک روزه به استان فارس، بخش مگا آی‌سی‌یو  بیمارستان شهید فقیهی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان و هزار و ٢٠٠ متر مربع زیربنا به بهره برداری  رسید.این بخش ویژه دارای ٢٢ تخت مراقبت‌های درمانی است. 

پروژه دیگری که در این بازدیدها مورد افتتاح قرار گرفت بخش رادیولوژی  در بیمارستان شهید رجایی بود که این طرح نیز با اعتبار ٣ میلیارد و ٣٠٣ میلیون تومانی در فضایی به وسعت ٣٠٠ مترمربع با دو دستگاه سیتی اسکن و دو دستگاه رادیو لوژی پیشرفته به بهره برداری رسید. 

به گزارش ایسنا، در ادامه این سفر مقرر شده معاون درمان وزارت بهداشت با حضور در مرودشت از پتانسیل‌های بخش درمانی موجود در این شهرستان نیز بازدید کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شيراز استان فارس شهید رجایی بیمارستان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی

رئیس قوه قضائیه صبح امروز از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، صبح امروز در اولین برنامه‌های سفر حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، وی از بندر شهید رجایی و انبارهای اموال تملیکی بازدید کرد.

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • معلم هایی که ستاره شدند