Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال‌الدین عزیزی افزود: یکپارچه‌سازی کمک‌ها به بیماران و نیازمندان این بخش باید مد نظر باشد.

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، وی با اشاره به اینکه کرونا روی درآمدهای شهرداری نیز اثرگذار بوده است، اظهار داشت: به‌رغم کاهش درآمدهای شهرداری و تعطیلی پروژه‌های عمرانی، نیروهای شهرداری بیکار نشدند و در بخش‌های مختلف به کار گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز در این دیدار بابیان اینکه مردم یزد از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردارند، اظهار داشت: یکی از این ویژگی‌ها، دین‌داری ریشه‌ای و عمیق است که سبب شده یزد به دارالعباده معروف شود.

وی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان در عید قربان، ادامه داد: سخاوتمندی بی‌بدیل همشهریان یزدی باعث شد کمک‌های قابل‌توجهی در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی جمع‌آوری و در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شود، پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم رزمایش نیز شاهد مشارکت بالای مردم شریف و نوع‌دوست استان در کمک به نیازمندان باشیم.

در این نشست همچنین برافزایش تعامل و همکاری فی‌مابین در راستای خدمات‌رسانی به محرومان تأکید شد.

برچسب‌ها یزد کمیته امداد امام خمینی (ره) سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کمیته امداد امام خمینی ره سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور یزد کمیته امداد امام خمینی ره سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر وضعیت ساختمان مجاور تماشاخانه سنگلج توسط شهرداری تهران که قرار بود در طرح توسعه سنگلج در اختیار این تماشاخانه تئاتری قرار گیرد، تاکید کرد: با شهردار محترم تهران صحبت کردم. بنا بر این است که مشکلی برای مجموعه سنگلج پیش نیاید. ما به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستم.

وی یادآور شد: نامه‌ای خدمت شهردار تهران ارسال کردم و با ایشان مذاکره حضوری نیز داشتم که حاضر هستیم تهاتر کنیم و آن زمین در اختیار مجموعه تئاتر سنگلج قرار بگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: تماشاخانه سنگلج از قدیمی‌ترین مراکز نمایشی تهران است و هنرمندان و اصحاب هنر به این مجموعه و طرح توسعه آن بسیار علاقه‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر ارشاد بر حفظ و توسعه تماشاخانه سنگلج
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • فعال‌سازی ۳ هزار خانه هلال در ۴۰۰ شهر و شهرستان
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند