Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع صدور کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: در حال حاضر هر هفته ۲۰۰ تا ۳۰۰ کارت خام از سوی چاپخانه دولتی در اختیار سازمان ثبت احوال قرار می‌گیرد و این سازمان کارت ملی هوشمند را صادر می‌کند. - اخبار اجتماعی -

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آمار ولادت و فوت در 3 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: در 3 ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال 280 هزار و 540 ولادت ثبت شده است که از این تعداد 144 هزار و 775 پسر و 135 هزار و 765 دختر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین در 3 ماهه نخست سال جاری، 109 هزار و 927 فوت ثبت شده که از این تعداد 62 هزار و 744 مرد و 47 هزار و 183 زن بوده است.

ابوترابی با اشاره به آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های کارت خام، رایزنیهای متعددی با مسئولان برای تأمین کارت خام انجام شده است همچنین رئیس‌جمهور دستوری را به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تأمین اعتبار برای تهیه کارتهای ملی هوشمند داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هر هفته 200 تا 300 کارت خام از سوی چاپخانه دولتی در اختیار سازمان ثبت احوال قرار می‌گیرد و این سازمان نیز کارت ملی هوشمند را صادر و از طریق شرکت پست در اختیار هموطنان قرار می‌دهد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه این سازمان ظرفیت صدور ماهیانه 2 میلیون و 500 هزار کارت ملی هوشمند را دارد، گفت: امیدواریم هر چه زودتر میزان قابل توجهی از کارتهای خام از سوی چاپخانه دولتی در اختیار این سازمان قرار بگیرد تا فرآیند صدور کارتهای ملی هوشمند همانند گذشته با قدرت ادامه داشته باشد.

ابوترابی همچنین به جلسه مسئولان این سازمان با معاون علمی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: براساس این جلسه قرار است از ظرفیتهای شرکتهای دانش‌بنیان نیز برای تهیه کارتهای خام استفاده شود.

وی درباره زمان قطعی صدور تمام کارتهای ملی هوشمند گفت: در این زمینه باید منتظر تولید کارتهای خام از سوی چاپخانه دولتی باشد.

الزامی بودن همراه داشتن کارت ملی برای بیمه‌شدگان در مراجعه به شعب تأمین اجتماعیفراخوان شرکتهای دانش‌بنیان ایرانی برای طراحی چیپ کارت ملی هوشمند و گذرنامهخرید 240 سیم‌کارت با کارت ملی امواتمیزان صدور کارت ملی هوشمند، فقط 50 هزار قطعه در ماه

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بیشتر بخوانید... الزامی بودن همراه داشتن کارت ملی برای بیمه‌شدگان در مراجعه به شعب تأمین اجتماعی میزان صدور کارت ملی هوشمند، فقط ۵۰ هزار قطعه در ماه پاسخ ثبت احوال به ربیعی: اول شناسنامه و احراز هویت، بعد کارت ملی هوشمند! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... الزامی بودن همراه داشتن کارت ملی برای بیمه‌شدگان در مراجعه به شعب تأمین اجتماعی میزان صدور کارت ملی هوشمند، فقط ۵۰ هزار قطعه در ماه پاسخ ثبت احوال به ربیعی: اول شناسنامه و احراز هویت، بعد کارت ملی هوشمند! واژه های کاربردی مرتبط سازمان ثبت احوال کشور پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ سخنگوی قوه قضائیه: می‌پذیریم که می‌توانستیم در اطلاع‌رسانی پرونده ۳ اعدامی بهتر عمل کنیم ۲ روزانه ۱۰۰۰ "جنین زنده" در کشور از طریق سقط توسط والدین کشته می‌شوند!/ سقط جنین ۲۰ برابر تلفات سوانح رانندگی کشور! ۳ مرگ ۳ عضو یک خانواده بر اثر غرق‌ شدن در رودخانه ۴ بازداشت یک قاچاقچی با سابقه قاچاق ۱۰۰تن مواد مخدر/ ضربه یک‌تریلیون و ۶۶۷میلیارد تومانی پلیس به قاچاقچیان در ۴ ماه اخیر ۵ استفاده از "دوچرخه" چقدر در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است؟! ۶ آمار فوتی‌‌های کرونا باز هم رکورد زد| فوت ۲۲۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۷ چرا درخواست اعاده دادرسی ۳ اعدامی آبان ۹۸ توسط رئیس دیوانعالی پذیرفته شد؟ /تفاوت مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ آیین دادرسی ۸ تداوم آلودگی هوای تهران برای هفتمین روز پیاپی/ هوا در وضعیت "ناسالم" برای همه مهمترین اخبار اجتماعی استفاده از "دوچرخه" چقدر در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است؟! صرفاً ۲۰۰ تا ۳۰۰ کارت ملی هوشمند در هر هفته صادر می‌شود! "پنجره جمعیتی" بسته شود دیگر برای حل "بحران جمعیت کشور" دیر است! ورود کتاب‌های کمک‌آموزشی و موسسات کنکور به مدارس؛ دیروز بد بود و امروز خوب! مهمترین اخبار تسنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد لبنان|طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکا لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور شمخانی در دیدار با نخست وزیر عراق: ریشه اصلی ناامنی در منطقه و عراق حضور نامشروع آمریکا است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال کشور صدور کارت ملی هوشمند سازمان ثبت احوال کارت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود

هواشناسی خراسان جنوبی برای آخر هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.

فاطمه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به نفوذ توده هوای ناپایدار جوی از امروز، سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت در سطح استان خراسان جنوبی هشدار زرد صادر می‌شود.

وی افزود: وزش باد، گردوخاک، رگبار و رعدوبرق، جاری شدن رواناب و آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان‌جنوبی ادامه داد: منطقه اثر این توده ناپایدار در شهرهای سرایان، قائنات، طبس، فردوس، بشرویه، حاجی‌آباد زیرکوه، سربیشه، درمیان، نهبندان و بیرجند است، از این رو توصیه می‌شود از صعود به مناطق کوهستانی، اتراق در مسیرهای رودخانه‌ای، سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و کشاورزان و دامداران برای محافظت از محصولات باغی و دام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 751436

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی