Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:39:53 GMT

کرمانشاه صاحب فرهنگسرای تخصصی خانواده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۰۸۴

کرمانشاه صاحب فرهنگسرای تخصصی خانواده می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: فرهنگسرای تخصصی خانواده برای نخستین‌بار در شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود.

مهدی عبدالمالکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای بین حوزه فرهنگی شهرداری و کانون پیوند خانواده که چندسالی است در استان در حوزه آموزش‌های مراحل مختلف ازدواج (قبل از ازدواج، حین ازدواج و بعد از ازدواج) فعالیت می‌کند، در راستای تأسیس اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مناسبت امروز، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع)، ادامه داد: در یکی از روزهای هفته ازدواج این فرهنگسرا با حضور تعدادی از مدیران و بزرگان به عنوان پنجمین فرهنگسرای شهر کرمانشاه و یک اتفاق خوب فرهنگی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه مکان این فرهنگسرا در ابتدای بلوار طاق‌بستان در پارک فدک در فضایی به مساحت 200 مترمربع اعلام کرد و گفت: آموزش‌های تخصصی ازدواج در این مجموعه ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر ارتقای حوزه آموزش‌پذیری در سطح شهر، گفت: در راستای کیفیت بهتر زندگی آموزش‌های مهارتی، فردی و اجتماعی به صورت رایگان در حوزه فرزندپروری، زوجین و... ارائه می‌شود که توقع داریم همشهریان در دوران پساکرونایی مشارکت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه خانواده ازدواج ورزشی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه فرهنگسرای تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • واکنش رئیس دانشگاه تهران به انحرافات پژوهشی در حوزه زنان در دنیا
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان