Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحانی گفت: از هفته آینده وام ودیعه ۵۰ میلیون تومانی به مستاجران تهرانی دارای حقوق ثابت داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ذی الحجه گفت: امروز که آغاز ماه ذی الحجه است را روز ازدواج می‌توانیم نامگذاری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز ازدواج حضرت امیر با حضرت زهرا است.

روحانی گفت: ازدواج سرآغاز ایجاد خانواده است. سنت ازدواج در این شرایط کرونایی ادامه پیدا کند اما مراسم ها را کم و یا حذف کنیم. دولت نهاد خانواده را مهم می‌داند و در سال گذشته و امسال تسهیلات بهتری را برای خانه اولی ها فراهم کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: اقدام دیگری که امروز اعلام می‌کنم اعطای ودیعه از طرف بانک به مستاجرین است. دولت تصمیم گرفته برای کسانی که حقوق ثابت دارند یا تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند در تهران ۵۰ میلیون تومان بتوانند از بانک پول بگیرند که در شهرهای بزرگ ۳۰ و در شهر های کوچک تر ۱۵ میلیون تومان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این وام با سود و بهره ۱۳ درصد است که یک کمک برای مستاجرین است و از هفته آینده مقررات را ابلاغ و مردم را مطلع می‌کنند.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن روحانی هیات دولت رئیس جمهور مستاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر

معاون اجرایی رئیس جمهور از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز به همراه برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت.

محسن منصوری در این بازدید که معاون هلدینگ خلیج فارس حضور داشت بر تسریع در روند اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بزرگ اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بالا اهتمام جدی دارد و این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت سال 1386 در دشت کلاچوی کهگیلویه با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس اول وقت مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد اما روند احداث این طرح به صورت لاک پشتی پیش رفت تا اینکه در دولت سیزدهم روح تازه‌ای در کالبد نیمه جان این پروژه افتاد.

روند ساخت پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از طرح های کلان صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم متحول شد به طوری که در طول کمتر از 2 سال پیشرفت فیزیکی آن به 42 درصد رسیده است.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از پروژه در دست اجرای آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر بازید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست