Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمود عیسوی با اعلام این خبر گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشجویانی که طی سال‌ ۹۸  ازدواج کرده و اطلاعات لازم را در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد رهبری دانشگاه ثبت کرده اند، تسهیلات بانکی قرض الحسنه به مبلغ ۲۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به ثبت ۶۷ ازدواج دانشجویی در دانشگاه، طی سال گذشته از تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه (ریاست دانشگاه، نهاد رهبری و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه) با هدف حمایت از زوج‌های دانشجو، در جهت ترویج سنت حسنه ازدواج خبر داد.

وی افزود: این حمایتها از سال گذشته رونق بیشتری گرفته و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری جهت تسهیل امر ازدواج با تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه، کارگروهی ذیل این شورا با هدف تدوین سیاست ها و ارائه اقدامات عملیاتی جهت ترویج و تسهیل امر ازدواج ایجاد شد که پس از برگزاری جلسات مستمر و کارشناسی شده، اقداماتی را به صورت مرحله ای پیشنهاد و پس از بررسی در شورای فرهنگی در دستور کار قرار گرفت. 

عیسوی گفت: در همین راستا با همکاری و تعامل مناسب با مجموعه مدیریتی دانشگاه اقداماتی از سوی دفتر نهاد دانشگاه صورت گرفت که از جمله ارائه تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به ۱۲۹ زوج در دوره های پیش، کمک به فعال سازی مرکز مشاوره معاونت دانشجویی، برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور صاحب نظران، اساتید گروه معارف و مدرسین درس «دانش خانواده و جمعیت» بود.

وی اظهار داشت: ترغیب تشکل ها، کانون ها و مجموعه های دانشجویی و حمایت از آنها در برگزاری حلقه های معرفت، جلسات نقد و نظر و تریبون آزاد پیرامون موضوعات مرتبط با ازدواج و تشکیل کارگروه ازدواج آسان در دفتر نهاد با هدف تسهیل در امر ازدواج دانشجویی از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

کد خبر 4980301

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دانشگاه علوم پزشکی ایران وام ازدواج وام دانشجویی ازدواج دانشجویی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی آموزش مجازی سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی منصور غلامی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت آموزش پزشکی دانشگاه های ایران علوم پزشکی ایران رهبری دانشگاه دفتر نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • نشریات دانشجویی روایت‌گر جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه باشند
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • نشریات دانشجویی روایتگر صادق جنبش‌های دانشگاه‌های غربی از وضعیت غزه باشند
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله