Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حدادی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: ۴۲ نفر زندانی توسط شورا‌های هماهنگی امور خیریه اوقاف استان کرمان آزاد می‌شوند.

اوافزود: آزادی این ۴۲ نفر بدین صورت است که ۱۴ نفر در روز عید غدیر، ۱۴ نفر در روز ۱۳ آبان و ۱۴ نفر در دهه فجر از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن این اقدام آزاد سازی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی بابیان اینکه این شورای هماهنگی امور خیریه در استان؛ کاملا مردمی هستند و اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد گفت: شورای هماهنگی امور خیریه به آسان سازی ازدواج، اشتغال، دارو و درمان، وآزادسازی زندانیان کمک می‌کند.

معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان تصریح کرد:این کمک‌ها از طریق محل موقوفات منطبق، طرح افق امامزادگان، متولیان موقوفات و مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود وبرای مشارکت مردم دراین طرح می‌توانند بااین شماره حساب های۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۷۷۹۷برای آزادی زندانیان، ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۹۰۹۰ برای دارو درمان و ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۷۰۰۰۹۴کمک‌های خیریه مردم در این طرح بزرگ شرکت کنند تا خدمت رسانی اجتماعی بیشتر شود و بتوانیم گره‌ای از مردم دراین حرکت جهادی باز کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه آزادی زندانی هماهنگی امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه از آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی خبر داد و ‌گفت که همزمان؛ برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز در آستانه آزادی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، 28 ‌تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند. 

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند