Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دستگاه تولیدکننده استاندارد روزانه ۲۰۰هزار عدد ماسک سه لایه بهداشتی به دلیل عدم همکاری دستگاه‌های متولی وکاغذبازی ادارات در گمرک اردبیل مانده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در حالی که باتوجه به شرایط فعلی  مهمترین نیاز کشور تولید ماسک است ولی دستگاه استاندارد تولیدکننده روزانه 180هزار تا200هزار عدد ماسک سه لایه بهداشتی در گمرگ اردبیل به دلیل عدم همکاری مسئولان استان اردبیل درجا می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه عدم همکاری مسئولان استان و کاغذبازی دستگاه‌های اجرایی دستگاه تولیدکننده ماسک را که به صورت قانونی توسط تولیدکننده وارد کشور شده است را ازگمرگ اردبیل ترخیص نشده است.

کاغذ بازی ادارات بیش از یک ماه است دستگاه تولیدکننده ماسک را در گمرک اردبیل نگه داشته است

وحید یوسفی مدیر واحد تولید ماسک در استان اردبیل گفت: بیش از یک ماه است دستگاه تولید کننده استاندارد ماسک سه لایه بهداشتی را با طی مراحل قانونی به کشور وارد کردیم ولی متاسفانه این دستگاه عظیم و پیشرفته در گمرگ اردبیل اجازه ترخیص و ورود به عرصه تولید داده نمی‌شود.

وی افزود: دستگاه تولید ماسک که درگمرگ اردبیل درجا می‌زند ظرفیت تولید روزانه 180هزار تا 200هزار عدد ماسک سه لایه استاندارد بهداشتی را دارد ولی عدم همکاری دستگاه متولی چنین ظرفیت عظیم در استان را مختل کرده است.

از گوشه ‌و کنار ایلام| بیش از 262 هزار ماسک با همکاری آموزشگاه‌های آزاد استان تولید شدکوتاهی برخی فروشندگان همدان در استفاده از ماسک؛ واحدهای متخلف تعطیل می‌شوددستاورد دانشجویان جهادگر دانشگاه کرمانشاه / دانشجویان نانوتکنولوژی پزشکی روزانه 10 هزار ماسک N95 تولید می‌کنند

مدیر واحد تولیدی ماسک در اردبیل گفت: ازمسئولان استان گلایه دارم چرا که دراین شرایط که نیازی اساسی استان و کشور تولید ماسک است ولی از ورود دستگاه پیشرفته تولید ماسک به چرخه تولید جلوگیری می‌کنند.

یوسفی گفت: کاغذبازی‌های زیاد در طی یک ماه ما را به عنوان تولیدکننده خسته کرده است و مسئولان متولی اقدامات عملی برای ترخیص دستگاه ماسک انجام نمی‌دهند.

وی افزود: اگر دستگاه مورد نظر وارد چرخه تولید شود علاوه برتامین نیاز ماسک استان به استان‌های مختلف نیز صادر می‌کنیم.

در حالی که مسئولان از حمایت تولیدکنندگان و افزایش تولید ماسک سخن می‌گویند ولی دستگاه پیشرفت تولید ماسک در گمرگ اردبیل بیش از یک ماه بوده که درجا می‌زند .

انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان ممکن و باتوجه به نیاز مبرم درکشور به ماسک دستگاه تولیدکننده روزانه 200هزار عدد ماسک ازگمرگ اردبیل اجازه ترخیص و وارد چرخه تولید شود.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT16 بیشتر بخوانید... از گوشه‌ و کنار کرمانشاه| ادارات برای استفاده کارمندان از ماسک بازرسی می‌شوند توزیع ماسک N۹۵ با قیمت ۷۰۰۰ تومان در داروخانه‌های استان کرمانشاه کارخانه تولید ۲۰ هزارتایی ماسک در بجنورد راه‌اندازی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از گوشه‌ و کنار کرمانشاه| ادارات برای استفاده کارمندان از ماسک بازرسی می‌شوند توزیع ماسک N۹۵ با قیمت ۷۰۰۰ تومان در داروخانه‌های استان کرمانشاه کارخانه تولید ۲۰ هزارتایی ماسک در بجنورد راه‌اندازی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند ۴ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۵ روایت تسنیم از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان/ روستای «کدَرم» محروم از خدمات اولیه زندگی+ فیلم ۶ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۷ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۸ به مناسبت پرواز جاودانه شهید دوران|در رثای خلبانی که صدام برای سرش جایزه گذاشت/ داغ‌هایی که شهید دوران بر دل رژیم بعث گذاشت مهمترین اخبار استانها دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد گزارش ویدئویی| ناگفته‌هایی از رشادت‌های فرمانده جوان جبهه مقاومت/ نبرد دیدنی شهید حسین‌پور با داعش گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز / باغدار موفقی که بازار ‌فلفل دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵ میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه تولیدکننده دستگاه تولید ماسک سه لایه عدم همکاری تولید ماسک عدد ماسک یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده هیر هشت نفر مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در جاده هیر بین کرگان و آراللو به مرکز اورژانس ۱۱۵ اردبیل اعلام شد که هشت مصدوم حادثه پس از انجام اقدام‌های اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

همچنین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مصدوم شدن هفت نفر در حادثه رانندگی دیگری در جاده مرادلو خبر داد.

بر این اساس ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده مرادلو نزدیکی روستای سید قهرمانلو گزارش شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس‌ هفت مصدوم حادثه را به بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل