Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:59:04 GMT

خاندوزی: نمایندگان مجلس به فکر منافع مردم باشند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۷۹۳

خاندوزی: نمایندگان مجلس به فکر منافع مردم باشند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای کار مجلس یازدهم یادآوری می‌کنم که به فکر آن چیزی باشید که منافع مردم است و تفکیک بین کلانشهر و روستا درست نیست. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه، یکم مرداد 99) پارلمان در تذکری، گفت: 1036 روستا فقط در استان تهران وجود دارد و در این 5 شهرستانِ استان تهران مشکل غیزانیه اهواز را قبل از شروع به کار مجلس در 7 خرداد، در 5 کیلومتری تهران را از نزدیک دیده و لمس کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان بحث شهر و کلانشهر را مطرح نکنند، هیچ‌کدام از نمایندگان مجلس به اندازه نمایندگان تهران با روستاها ارتباط ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: متأسفانه در حاشیه‌نشینی کلانشهرهای ما بیشترین مشکلات و محرومیت‌ها وجود دارد، همچنین مفاسد بدهکاری‌های اجتماعی و ... مهاجرت نیز موجود است.

خاندوزی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از خودم دفاع کنم، فقط به همه نمایندگان مجلس در ابتدای کار مجلس یازدهم یادآوری می‌کنم که به فکر آن چیزی باشید که منافع مردم است و تفکیک بین کلانشهر و روستا درست نیست، البته ممکن است برای شنونده امروز رادیو خوشایند باشد، اما نباید ما را از اتخاذ تصمیم بهینه، کم‌هزینه و کم‌فساد دور کند.

انتهای پیام/

 

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... خاندوزی: برای تقویت ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی در مجلس یازدهم چاره اندیشی شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خاندوزی: برای تقویت ظرفیت کمیسیون‌های تخصصی در مجلس یازدهم چاره اندیشی شود واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد ۲ استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد ۳ کدام نمایندگان امروز با تاخیر به جلسه علنی مجلس آمدند ۴ مجلس مشمولان جامانده سهام عدالت را مشخص کرد ۵ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد ۶ بذرپاش و فروزنده گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات شدند ۷ الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود ۸ بالگردهای Mi۱۷۱ سپاه به راکت S۲۴ مسلح شدند+ عکس مهمترین اخبار سیاسی روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم قاضی‌زاده‌هاشمی: عزم مجلس یازدهم برای رفع موانع ازدواج جدی است روایت یک نماینده مجلس از انتشار بدون مجوز ۱۱ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه عضو کمیسیون عمران: آخوندی مقصر اصلی نابسامانی مسکن است مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵ میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس یازدهم قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • نمک‌گیری نمایندگان مجلس به سبک قالیباف؛ بریز بپاش در هتل گرانقیمت برای حفظ ریاست؟!
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند