Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:55:46 GMT

رونق دوباره اکران آنلاین با نمایش «هفت و نیم»

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۸۰۲

رونق دوباره اکران آنلاین با نمایش «هفت و نیم»

فیلم سینمایی هفت و نیم به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی از امروز چهارشنبه ۸ مرداد در سامانه های فیلیمو و نماوا نمایش داده می‌شود. هفت و نیم که محصول مشترک ایران و افغانستان است، ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس‌پلان روایت می کند، این فیلم قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید محمودی، غزال طلایی هشتمین جشنواره جهانی فیلم پارسی را برای فیلم هفت و نیم دریافت کرده است.

بازیگران هفت و نیم به ترتیب قصه‌ها ازجمله؛ قصه شبانه: ندا جبرائیلی، شادی مختاری، آتیه جاوید؛ قصه نگار: هستی مهدوی، محمدرضا غفاری؛ قصه ناهید: آناهیتا افشار، علی رضا کمالی نژاد؛ قصه فرشته: فرشته حسینی، حسین مهری، رویا جاویدنیا، هانیه قاسمی؛ قصه نیلوفر: شیدا خلیق، علی رضا استادی؛ قصه شکر: متین حیدری نیا، روژان تقی زاده؛ قصه راحیل: افسانه کمالی، زهرا بهروز منش، مهسا همتی، محیا صدرزاده، آرمیتا فروزنده، فاطمه صادقی هستند.

عوامل فیلم هفت و نیم عبارتند از نویسنده و کارگردان: نوید محمودی، تهیه کننده: جمشید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مهران ممدوح، دستیار اول فیلمبردار: امیر پرچمی، دستیاران کارگردان: مهرداد نژاد و نوشین شکری، برنامه ریز: نوشین شکری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیرصدابرداری : سعید بجنوری، طراح و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: سهند مهدی زاده، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: شبنم اصغری، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: نوشین جعفری، جلوه های ویژه بصری: علیرضا قادری اقدم، طراح گریم: محمدرضا قومی، مجری گریم: نیلوفر گوهر دوست، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، مجری طرح: آسمان پرواز فیلم، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، طراح پوستر: محمد موحدیان، مدیر روابط عمومی: سپیده حیدر آبادی، مدیر تدارکات: برزو تقی نژاد.

برچسب‌ها حسین مهری افغانستان اکران آنلاین فاطمه صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین مهری افغانستان اکران آنلاین فاطمه صادقی حسین مهری افغانستان اکران آنلاین فاطمه صادقی هفت و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن

به گزارش «نماینده»، محمدرضا رضایی کوچی در خصوص طرح ساماندهی املاک مسکونی و تاثیر اجرای ان بر مدیریت بازار اجاره گفـت: ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در مجلس بررسی و رفع شد امیدواریم با تایید نهایی آن توسط شورای نگهبان و اجرایی شدن آن نظم و انضباطی به بازار اجاره بها مسکن ببخشد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: در طرح ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تلاش کردیم پایه و مبنایی برای قیمت‌گذاری واحد های مسکونی تعیین کنیم و نظارت وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و صمت را بر بازار پر تلاطم مسکن افزایش دهیم. همچنین به شورای عالی مسکن اجازه دادیم در حوزه قیمت‌گذاری و تعیین سقف مجاز اجاره بها در مناطقی که تورم مسکن به صورت غیر واقعی افزایش پیدا کرده و بیش از 20 درصد باشد، ورود کنند. این طرح ضمن توجه به روش‌های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات از مستاجران حمایت کرده و با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده، انگیزه تولیدکنندگان مسکن را نیز افزایش می‌دهد. همچنین موجب افزایش تولید و عرضه واحدهای مسکونی به بازار می‌شود که این خود به کاهش و تعدیل قیمت‌های کمک می‌کند.

رضایی کوچی عنوان کرد: همچنین در طرح مذکور، با ساماندهی سکوهای خرید و فروش مسکن و نیز رتبه بندی دفاتر مشاوران املاک و افزایش نظارت بر آنها و شیوه های مختلف تلاش کردیم مانع درج آگهی های جعلی و قیمت‌گذاری های کاذب شویم. امیدواریم با اجرای دقیق آن بازار پر آشوب اجاره بها مسکن مدیریت شده و به آرامش برسد.

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن