Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:42:44 GMT

الکاظمیبا قالیباف دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۸۰۷

الکاظمیبا قالیباف دیدار کرد

نخست‌وزیر عراق پیش از ظهر امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق که روز گذشته به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات کشورمان به تهران سفر کرده است، امروز (چهارشنبه، یکم تیر 99) با حضور در محل مجلس شورای اسلامی با محمدباقر قالیباف رئیس نهاد قانونگذاری کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکید روحانی و الکاظمی بر تشکیل کمیته پیگیری برای تسریع در اجرای توافقات مشترک ایران و عراقالکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود

یادآور می‌شود، "الکاظمی" روز گذشته، ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز دیدار و گفت‌وگو کرده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" نمایندگان مجلس مجلس محمدباقر قالیباف بیشتر بخوانید... جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جهانگیری در دیدار "الکاظمی": انتظار داریم دولت عراق موضوع ترور سردار سلیمانی را با جدیت پیگیری کند واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" نمایندگان مجلس مجلس محمدباقر قالیباف پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ رهبر معظم انقلاب: جمهوری اسلامی ایران قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد ۲ استعفای دسته جمعی در گعده اصلاح‌طلبان تندرو/ انشقاق بزرگ در حزب اتحاد ۳ کدام نمایندگان امروز با تاخیر به جلسه علنی مجلس آمدند ۴ مجلس مشمولان جامانده سهام عدالت را مشخص کرد ۵ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد ۶ بذرپاش و فروزنده گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات شدند ۷ الکاظمی:‌ دفاع از ایران را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم/ اطمینان می‌دهم از خاک عراق تهدیدی متوجه ایران نشود ۸ بالگردهای Mi۱۷۱ سپاه به راکت S۲۴ مسلح شدند+ عکس مهمترین اخبار سیاسی روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم قاضی‌زاده‌هاشمی: عزم مجلس یازدهم برای رفع موانع ازدواج جدی است روایت یک نماینده مجلس از انتشار بدون مجوز ۱۱ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه عضو کمیسیون عمران: آخوندی مقصر اصلی نابسامانی مسکن است مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵ میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق نمایندگان مجلس مجلس محمدباقر قالیباف اخبار عراق نمایندگان مجلس مجلس محمدباقر قالیباف قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است