Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:49:32 GMT

ادامه اختلافات بین ترامپ و مقام ارشد بهداشتی آمریکا

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۷۸۲۲

ادامه اختلافات بین ترامپ و مقام ارشد بهداشتی آمریکا

کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا تلویحا به ادامه اختلافاتش با رئیس جمهور ایالات متحده اشاره کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی آمریکا سه شنبه گفت: از من برای شرکت در کنفرانس خبری دونالد ترامپ در کاخ سفید دعوت به عمل نیامده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ترامپ عصر سه شنبه در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید درباره تازه ترین تحولات مربوط به ویروس کرونا با خبرنگاران صحبت کرد.

فائوچی یک ساعت قبل از برگزاری این کنفرانس خبری در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: تا این لحظه از من برای شرکت در این کنفرانس خبری دعوت به عمل نیامده است و تصور می‌کنم در این نشست شرکت نخواهم کرد.

فائوچی: آماده کناره گیری هستم

 

کیلی مک اینانی سخنگوی کاخ سفید نیز حاضر نشد به سئوالات خبرنگاران درباره علت عدم دعوت فائوچی یا سایر مقام‌های ارشد تیم ترامپ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پاسخ دهد.

فائوچی افزود: اگر این در کنفرانس خبری شرکت می‌کردم، مردم آمریکا را تشویق می‌کردم تا به توصیه کارشناسان بهداشتی عمل کنند، از جمله پوشیدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در کاخ سفید در جمع خبرنگاران در واکنش به افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا گفت: این احتمال وجود دارد که وضعیت شیوع ویروس کرونا در آمریکا پیش از آنکه بهتر شود، بدتر شود.

وی افزود: متاسفانه شاید اوضاع قبل از آنکه بهتر شود، بدتر گردد. ما از همه کسانی که نمی‌توانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، می‌خواهیم که ماسک بپوشند.

اظهارات اخیر ترامپ نشانگر یک تغییر آشکار در مواضع قبلی او است. تا روز سه شنبه ترامپ سعی می‌کرد تا برای افزایش چشمگیر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا اهمیت چندانی قائل نشود. طی هفته‌های گذشته نیز ترامپ حاضر به قبول لزوم استفاده از ماسک نبود.

آمریکا روز سه شنبه بیش از 1000 فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرده است. این برای نخستین بار در ماه جولای است که تعداد فوتی‌های ویروس کرونا به بیش از 1000 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... فائوچی: آماده کناره گیری هستم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فائوچی: آماده کناره گیری هستم پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌‌جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست ۳ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۴ کشته شدن ۱۸ تروریست و انهدام ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سیناء ۵ اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ۶ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۷ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۸ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد مهمترین اخبار بین الملل یادداشت| آیا مصوبه پارلمان مصر به‌معنای دخالت نظامی در لیبی است؟ لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا/ معترضان در پورتلند قصد عقب نشینی ندارند آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵ میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کنفرانس خبری بین الملل کاخ سفید سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.   به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با مقام معظم رهبری دیدار  کردند.   ️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبری است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.   گزیده بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار را در ادامه بخوانید:   * تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است   * تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است؛ جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.   * الگوهای جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.   * غزه امروز مسئله اول دنیا است؛صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار  افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.   * نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.   * فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد. عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.   * دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد   *شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.   *این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانه‌ی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.   *آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهنده‌ی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند.   این خبر تکمیل می‌شود کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت