Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ژاپن از گزارش دهی پایگاه های آمریکایی حاضر در این کشور درباره تعداد مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، کونو تارو، وزیر دفاع ژاپن گفته که ارتش آمریکا با اعلام گزارشات مبنی بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایگاه های خود در ژاپن موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونو در کنفرانس خبری روز سه شنبه خود اعلام کرد که قرار شده ارتش آمریکا گزارش تعداد و موارد ابتلا به ویروس کرونا در بین نیروهای خود را آغاز کند.

به گفته وی حتی قرار شده که تست سی پی آر از کارکنان ژاپنی این پایگاه ها نی آغاز شود که این آزمایشات از اوکیناوا شروع خواهد شد.

کونو همچنین تایید کرد که به درخواست وزارت دفاع ژاپن قرار شده تمام پرسنل نظامی آمریکا پس از ورود به ژاپن تحت آزمایش سی پی آر قرار گیرند.

طبق گزارش منابع نظامی آمریکایی تا روز 16 ماه جاری میلادی 140 نفر از نظامیان امریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ساکنین اوکیناوا نظامیان آمریکا را دلیل شیوع کرونا می‌دانند

 

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87,1128/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌‌جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست ۳ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۴ کشته شدن ۱۸ تروریست و انهدام ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سیناء ۵ اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ۶ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۷ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۸ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد مهمترین اخبار بین الملل یادداشت| آیا مصوبه پارلمان مصر به‌معنای دخالت نظامی در لیبی است؟ لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا/ معترضان در پورتلند قصد عقب نشینی ندارند آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران به روزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵ میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات آماده باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

رسانه‌های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • بازخوانی یک جنایت
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن