Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان در جلسه علنی امروز- چهارشنبه- مجلس شورای اسلامی شهباز حسن پور بیگلری را با ۱۵۹ رأی و سمیه محمودی را با ۱۴۷ رأی  از ۲۰۰ رای ماخوذه به عنوان نمایندگان ناظر در هیأت عالی نظارت قانون نظام صنفی کشور انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین مصطفی نخعی را با ۱۴۳ رأی از مجموع ۱۸۴ رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سمیه رفیعی  با ۱۴۵ رای  از ۱۶۶ رای ماخوذه به عنوان نماینده ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست انتخاب شد.

نمایندگان مجلس همچنین پرویز اوسطی نماینده قروه را  ۱۲۴ رای به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی آب انتخاب کردند.

برچسب‌ها مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد