Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:19:10 GMT

گشت هوایی پلیس بر فراز محوطه‌های تاریخی خواف

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۱۲۲

گشت هوایی پلیس بر فراز محوطه‌های تاریخی خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از گشت هوایی پلیس بر فراز بناها و محوطه‌های تاریخی این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین علیزاده اظهار کرد: آثار و بناهای تاریخی باعث غرور و افتخار این دیار است و حفاظت و حراست از آنها از اولویت‌های اصلی ما در نیروی انتظامی است. وی ادامه داد: پیرو اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت افراد سودجو در تعدادی از محوطه‌های تاریخی و نظر به اهمیت موضوع، گشت هوایی بر فراز محوطه‌های تاریخی و تعدادی از بناهای شاخص شهرستان از جمله شهر تاریخی زوزن، آسبادها و مدرسه غیاثیه انجام گرفت که خوشبختانه مورد خاصی مشاهده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده انتظامی شهرستان خواف از برخورد قاطع نیروی انتظامی با قاچاقچیان اشیا تاریخی خبر داد و گفت: نظارت بر اماکن اقامتی، تامین امنیت گردشگران داخلی و خارجی، جلوگیری از خرید و فروش اشیاء عتیقه و رصد موضوعات میراث فرهنگی در فضای مجازی از دیگر اقدامات این نیرو در حفاظت و حراست از آثار تاریخی این شهرستان است. علیزاده ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرایم، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‎های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. منبع: ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خواف آثار تاریخی نیروی انتظامی محوطه های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید