Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@00:34:26 GMT

۹ روز ذخیره مرخصی برای چه کارگرانی است؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۲۷۰

۹ روز ذخیره مرخصی برای چه کارگرانی است؟

منظور از ۹ روز مرخصی صرفا برای کارگرانی است که یک سال کاری در یک شرکت مشغول فعالیت بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارگران و کارفرمایان توجه داشته باشند، منظور از ۹ روز مرخصی صرفا برای کارگرانی است که یک سال کاری در یک شرکت مشغول کار بودند و سال جدید نیز تمدید قرارداد انجام داده اند. به همین خاطر ۹ روز ذخیره مرخصی سال قبل را می‌توانند ذخیره کنند که در پایان کار (قطع همکاری) وجه را از کارفرما دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۹ روز‌ها جمع خواهد شد و در پایان سال‌های فعالیت یک جا باید پرداخت شود.

  اما یک نکته مهم، اگر کارگری زیر یک سال یا تا مرز یک سال فعالیت کرد، کارفرما مکلف است کل مرخصی استفاده نشده را با کارگر تسویه کند. ۹ روز تنها برای کارگرانی است که تمدید قرارداد انجام دهند.   انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • اخراج استاد دانشگاه نیویورک به دلیل حمایت از فلسطین+ فیلم
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود