Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@04:04:16 GMT

ماجرای اخراج مدافع استقلال از زبان خودش!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۵۱۶

ماجرای اخراج مدافع استقلال از زبان خودش!

به گزارش افکارنیوز،

محمد دانشگر در خصوص اتفاق رخ داده در تمرین روز گذشته صحبت‌هایی را انجام داده که متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

از اتفاق رخ داده در تمرین روز گذشته صحبت کن. ماجرا چه بود؟

اخبار ورزشی - یک بحث درون تیمی اتفاق افتاد. ما مشغول فوتبال درون تیمی بودیم که یکی از بازیکنان جمله‌ای گفت که ناراحت شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدام بازیکن؟
بگذریم. نمی‌خواهم ماجرا را ادامه بدهم. فقط حرفی که شنیدم ناراحت کننده بود.

به هر حال هواداران باید بدانند چه اتفاقی افتاده؟
بله، باید بدانند، ولی مساله مهمی نیست. من در بازی درون تیمی یکی از یکی دو بازیکن تیم عبور کردم و به یکی از بازیکنان تیم پاس دادم، ولی دیدم او پاس من را نگرفت و توپ را ول کرد تا به اوت برود. وقتی این اتفاق افتاد تعجب کردم. آن بازیکن گفت مدافع را چه به حمله؟! در پست خودت بمان. من سبک بازی‌ام همینگونه است، بار‌ها در تمرینات و بازی‌ها جلو رفتم و پاس داده‌ام آن هم در حضور مربی، نمی‌دانم چرا این حرف را به من زدند، ولی وقتی آن حرف را از هم تیمی‌ام شنیدم شوکه شدم. آنقدر ناراحت شدم که مستقیم از زمین بیرون رفتم.

قبول داری نباید این کار را می‌کردی و از زمین بیرون می‌رفتی؟
شاید الان که فکر می‌کنم نباید این کار را می‌کردم، ولی در آن لحظه چیز دیگری به ذهنم نرسید. از نظر خودم در آن لحظه نباید در زمین می‌ماندم.

با مجیدی صحبتی نکردی؟
نه اصلا فرصت نشد. وقتی به خانه رسیدم چند نفر از دوستانم تماس گرفتند و گفتند با مجیدی بحث کردی و اتفاقی بین شما افتاده؟ من از این حرف‌ها شاخ در آوردم! فرهاد مجیدی سرمربی تیم و بزرگ‌تر من است، به تصمیمی که او گرفته احترام می‌گذارم و گله‌ای هم ندارم. من بازیکن هستم و یاد گرفته‌ام حرف مربی را گوش کنم و اینکه یک عده شایعه درست کردند که من با آقا فرهاد بحث کردم دروغ است. نمی‌خواهم خدای ناکرده کسی حس کند من می‌خواستم بی احترامی کنم.

پس چرا اینقدر در تمرین ناراحت بودی؟
بگذریم.

با این حال در اختیار باشگاه قرار گرفته‌ای...
گفتم که! نظر کادر فنی این بوده و به هر چه آن‌ها بگویند احترام می‌گذارم.

ماجرای آن استوری بعد از تمرین چیست؟ واقعا به بازار رفته بودی؟
کدام بازار؟ آن عکس مربوط به ظهر دیروز بود. عکسی که در استوری اینستاگرامم منتشر کردم فروشگاه یکی از دوستانم بود که به تازگی آن را افتتاح کرده. من چند روزی بود به او قول داده بودم که به مغازه‌اش می‌روم و ظهر دیروز این کار را انجام دادم. بعد از اینکه از تمرین به خانه رسیدم عکس را استوری کردم، اصلا روحم خبر نداشت که رسانه خودِ باشگاه اعلام کرده من در اختیار باشگاه هستم. اصلا نمی‌دانستم آقا فرهاد چنین تصمیمی گرفته. استوری را منتشر کرده بودم که متوجه شدم سرمربی من را در اختیار باشگاه گذاشته. بعد از یکی دو ساعت باز چند نفر از دوستانم تماس گرفتند که عکس را حذف کن. من هم گفتم اگر عکس را حذف کنم همه فکر می‌کنند واقعا بعد از تمرین به مغازه دوستم رفتم. به همین دلیل مخصوصا آن را پاک نکردم.

حالا تکلیف چیست؟
واقعا نمی‌دانم. منتظرم تا ببینم چه می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی فوتبال محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، جرمی دی لئون بخشی از کاروان رئال بود که ساعاتی پیش به مونیخ سفر کرد، همانطور که قبلاً در سفر برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی مقابل منچسترسیتی اتفاق افتاده بود. حضور این بازیکن جوان در ترکیب رئال از آنجایی جلب توجه می‌کند که او در فهرست روز گذشته رئال دیده نمی‌شد. هیچ بازیکنی از تیم دوم رئال نیز در این فهرست نبود.

نام فوتبالیست جوان پورتوریکویی (20 ساله) در هیچ یک از لیست‌های رسمی رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا ثبت نشده و بنابراین نمی‌تواند در آلیانز حضور داشته باشد. همانطور که در سفر به انگلیس اتفاق افتاد، دی لئون فقط برای شرکت در تمرینات به مونیخ سفر کرده و بازی با بایرن را همراه با کورتوا و آلابای مصدوم از روی سکوها تماشا خواهد کرد.

جرمی دی لئون زمستان گذشته از کاستیون به باشگاه مادریدی ملحق شد تا برای تیم دوم رئال بازی کند، با این وجود، او تنها 79 دقیقه در 5 بازی به میدان رفته و موفق به گلزنی و ارسال پاس گل نشده است. دی لئون ولی گویا بازیکن مورد علاقه کارلتو است.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504