Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:58:56 GMT

لبنان| وزیر خارجه فرانسه امشب وارد بیروت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۸۵۴۱

لبنان| وزیر خارجه فرانسه امشب وارد بیروت می‌شود

وزیر خارجه فرانسه به منظور دیدار با مقامات لبنانی امشب وارد بیروت می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، برخی منابع در آستانه ورود «ژان ایو لودریان» وزیر امورخارجه فرانسه به بیروت،اعلام کردند که هواپیمای لودریان ساعت 10 شب به فرودگاه بیروت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سفر رسمی خود از فردا در کاخ بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) با «میشل عون» رئیس جمهور،« نبیه بری» رئیس پارلمان ، «حسان دیاب» نخست وزیر و نیز با وزیر امور خارجه لبنان دیدار خواهد کرد.

با توجه به محرمانه بودن برنامه‌های دیپلماتیک دو طرف،لودریان طی جلساتی که توسط سفارت فرانسه در کاخ «صنوبر» در بیروت برگزار می‌‌شود،شرکت خواهد کرد و پنجشنبه شب در صورت عدم تمدید اقامت وی، عازم بغداد خواهد شد.

لبنان| طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکالبنان| حزب‌الله: محافظت از اموال مردم مهم‌ترین اصول ما استلبنان| توسعه توانمندی‌های مقاومت بعد از جنگ 33روزه که دشمنان را شوکه کرد

بر اساس گزارش برخی منابع،لبنان آماده دریافت پیشنهادهای وزیر خارجه فرانسه درمورد برنامه اصلاحات اداری و همچنین بهبود زیرساخت‌ها و خدمات برق و رویه‌های گمرکی است .همچنین لودریان در این سفر تلاش خواهد کرد تا به بهانه کمک به حل بحران اقتصادی لبنان و فراهم کردن زمینه پرداخت وام صندوق بین المللی پول به بیروت، مقامات لبنان را درباره انجام اصلاحات مورد نظر پاریس متقاعد کند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "فرانسه" بیشتر بخوانید... لبنان| طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکا لبنان| حزب‌الله: محافظت از اموال مردم مهم‌ترین اصول ما است لبنان| توسعه توانمندی‌های مقاومت بعد از جنگ ۳۳روزه که دشمنان را شوکه کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لبنان| طرح‌‌های پیشنهادی حزب‌الله برای مقابله با تحریم‌های آمریکا لبنان| حزب‌الله: محافظت از اموال مردم مهم‌ترین اصول ما است لبنان| توسعه توانمندی‌های مقاومت بعد از جنگ ۳۳روزه که دشمنان را شوکه کرد واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "فرانسه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ضرورت پاسخ جدی‌تر ایران به چشم‌سفیدی کره‌‌جنوبی/ رعیت آمریکا نیستید؟ اثبات کنید ۲ لاوروف: پوتین هرگز نگفته به حضور ایران در سوریه نیازی نیست ۳ ظریف: حامل پیام مهمی برای پوتین بودم/ توافقنامه همکاری‌ بلندمدت با روسیه نهایی می‌شود ۴ کشته شدن ۱۸ تروریست و انهدام ۳ خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سیناء ۵ اعلام نتایج سومین دوره انتخابات پارلمانی سوریه ۶ ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد ۷ دستگیری «مولانا اشرف جلالی» و به کرسی نشستن حرف شیعیان پاکستان ۸ افزایش نابرابری در دنیا؛ کرونا ثروتمندان را داراتر و فقرا را ندارتر کرد مهمترین اخبار بین الملل یادداشت| آیا مصوبه پارلمان مصر به‌معنای دخالت نظامی در لیبی است؟ لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود ادامه ناآرامی‌ها در آمریکا/ معترضان در پورتلند قصد عقب نشینی ندارند آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی/ چرا شهادت رزمنده حزب‌الله صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد؟ مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از ۱۵میلیون نفر در جهان +جدول آخرین تغییرات بذرپاش رئیس دیوان محاسبات شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان اخبار فرانسه لبنان اخبار فرانسه خارجه فرانسه ترین اخبار بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیدهای توخالی مقامات این رژیم علیه مقاومت لبنان را تکرار کرد.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این باره گفت که اگر حزب‌الله از نوار مرزی دور نشود، رژیم اشغالگر مناطقی از جنوب لبنان را اشغال خواهد کرد.

طبق گزارش اسپوتنیک، کاتس در دیدار با «استفان سژورنه» همتای فرانسوی خود در تل‌آویو افزود: اگر حزب‌الله عقب‌نشینی نکند، اسرائیل به یک جنگ همه‌جانبه با آن نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: اسرائیل در سراسر لبنان با حزب‌الله خواهد جنگید و مناطق وسیعی را در جنوب لبنان اشغال خواهد کرد و این مناطق به‌عنوان یک منطقه امنیتی در کنترل ارتش باقی می‌ماند و به ساکنان شمال این امکان را می‌دهد که به سلامت به خانه‌های خود بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ما به وضعیت ۶ اکتبر برنمی‌گردیم.

نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده است و هم‌زمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

این درگیری‌ها در پی حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در خاک لبنان و در مقابل حملات موشکی شدید حزب‌الله به مواضع و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی تشدید شد.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه نتانیاهو توجهی به سرنوشت آن‌ها نداشته و آن‌ها را رها کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم