Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ضمن فعالیت ارزنده سمن های خراسان جنوبی گفت: گروه های مختلف در سطح استان در حوزه های مربوط به محیط زیست فعالیت می کنند که بیشترین تعداد سمن های رسمی در بیرجند و قاین متمرکز هستند.

او افزود: در گذشته عمده فعالیت سمن ها در حوزه ی مدیریت پسماند، نهی در مصرف پلاستیک بوده است ولی امروزه حوزه ی فعالیت ها ی سمن ها گسترش یافته و در زمینه های متنوع و متعددی مانند حقوق حیوانات، استفاده ی بهینه از منابع انرژی، حفظ عرصه های طبیعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. فعالیت های مناسبی صورت می گیرد.

اکبری تصریح کرد: از ابتدای سال  ۹۸ نشست های ماهانه با سمن های محیط زیست استان با موضوعات مشخص که قابلیت پیگیری داشته باشند؛ برگزار شده است .

بیشتر بخوانید

 اعتبار ۴۰۰ میلیونی برای سمن‌های خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به بعد مسافت شهرستان ها با مرکز استان، نشست ها بصورت چرخشی در تمام شهرستان های برگزار می شود و مسائل مربوط به شهرستان ها و هامطالبات سمن ها مورد بررسی قرار می گیرد.
در خراسان‌جنوبی ۲۸ سمن ( سازمان های مردم نهاد) زیست محیطی فعال وجود دارد که در زمینه مباحث فرهنگی و پیشگیری بسیار نقش آفرین هستند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست سازمان مردم نهاد خراسان جنوبی محیط زیست سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد