Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، ابراهیم عزیزی را با ۱۱۵ رأی و عباس کردلو را با ۱۰۴ رأی از مجموع ۱۹۵ رأی اخذ شده به عنوان نمایندگان عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین انتخاب کردند.

همچنین غلامرضا شریعتی با ۱۳۶ رأی و قدرت‌الله حمزه شهمیرزادی با ۱۲۱ رأی  به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی مدیریت بحران برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان در ادامه جلسه،  عادل نجف زاده را با ۱۶۶ رأی از مجموع ۱۸۱ رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی هماهنگی ترافیک و فاطمه مقصودی را با ۱۴۲، ابوالفضل ابوترابی را با ۱۰۳ رأی، محمود عباس زاده مشکینی را با ۷۲ رأی و علی اصغر خانی را با ۱۳۵ رأی از مجموع ۱۹۹ رأی اخذ شده به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور انتخاب کردند.

کد خبر 4980458 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای عالی مدیریت بحران مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا محمد جواد ظریف برجام محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف حسن روحانی شورای نگهبان اسحاق جهانگیری سند همکاری ایران و چین مجلس هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است

«آکسیوس» گزارش داد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده سازی پیش‌نویس تحریم مقام‌های دیوان بین‌المللی کیفری به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر حکم احتمالی دستگیری مقام‌های رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش ایسنا، پایگاه آکسیوس همچنین افزود اعضای حامی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا در 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات بارها هشدار داده‌اند که اگر دیوان بین‌المللی کیفری حکم بازداشت احتمالی مقام‌های اسرائیلی را صادر کند، با عواقبش از جانب آمریکا روبه‌رو می‌شود.

«مایکل مک کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که پیش‌نویس این لایحه در دست اقدام است و به آکسیوس گفت که او و سایر قانونگذاران جمهوری خواه با کریم خان، دادستان این دیوان بین‌المللی در تماس هستند.

وی افزود: «می‌خواهیم به او تاکید کنیم که پا گذاشتن در مسیر صدور حکم دستگیری علیه مقام‌های اسرائیلی ایده‌ای واقعا بد است و این روند، روابط آمریکا و دادگاه را مخدوش می‌کند.»

این قانونگذار آمریکایی ادامه داد: «ما مطمئن نیستیم که آیا حکم بازداشت قریب الوقوع است یا خیر، اما این یک نوع اقدام احتیاطی است که به آنها اطلاع دهیم که اگر چنین حکمی علیه مقام‌های اسرائیلی صادر شود، ما این قانون را آماده اجرا کرده‌ایم.»

مک‌کال همچنین خاطرنشان کرد این لایحه فوریه گذشته ارائه شد تا مقامات دیوان لاهه را که در تحقیقات درباره متحدان ایالات متحده که عضو این دیوان نیستند، مانند اسرائیل، تحریم کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره غیبت‌های مشکوک برخی نمایندگان مجلس
  • انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، گام مهمی در روند قانون‌گذاری است
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت