Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@22:07:57 GMT

اوساگونا هفته آینده در تهران

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۴۰۰

اوساگونا هفته آینده در تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، کریستین اوساگونا این روزها برای بازگشت به ایران و حضور در تمرینات پرسپولس با مشکل مواجه شده است.

طبق پیگیری های مسئولان باشگاه پرسپولیس برای یکشنبه این هفته بلیت رزور شده و قرار بود اوساگونا از بنین به لاگوس نیجریه سفر کرده و از آنجا به امارات بیاید تا پس از ترانزیت در دبی به ایران بازگردد که در نهایت این بلیت کنسل و سفر مهاجم نیجریه ای هم به ایران لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به محدودیت های پروازی نیجریه و اینکه به نظر می رسد از این کشور به امارات در طول هفته تنها یک سفر هوایی انجام می شود، باشگاه پرسپولیس برای یکشنبه هفته آینده بلیتی پیدا کرده تا اوساگونا این بار از بنین به آبوجا پایتخت نیجریه رفته و پس از سفر به امارات در نهایت بتواند به ایران بیاید. البته تاکنون خرید این بلیت قطعی نشده است.

یحیی گل محمدی روی بازگشت اوساگونا به ایران تاکید دارد و از مدیران باشگاه خواسته به هر شکل ممکن وی را به ایران بیاورند تا در بازی های فشرده آینده پرسپولیس بتواند از این مهره استفاده کند.

برانکو باز هم پرسپولیس را تهدید کرد | منتظر اجرای حکم فیفا هستم کد خبر 533316 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس