Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:20:10 GMT

پخش مستند «تایتانیک» از شبکه یک سیما

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۰۹۴۱۸

پخش مستند «تایتانیک» از شبکه یک سیما

مستند بلند " تایتانیک " به کارگردانی مهدی نقویان و با روایت دلنشین ناصر طهماسب زیر پوست مسائل اجتماعی ، سیاسی و نابرابری اقتصادی آمریکا را روایت می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند بلند «تایتانیک» به کارگردانی مهدی نقویان و با روایت دلنشین ناصر طهماسب زیر پوست مسائل اجتماعی، سیاسی و نابرابری اقتصادی آمریکا را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، ویژگی اصلی این مستند استفاده از تصاویر جدید و پخش نشده از مسائل اجتماعی آمریکا به همراه آمارهای تازه‌ای از موسسات تحقیقاتی و پژوهشی آمریکا است. این مستند در شبکه یک سیما و با همکاری مشترک شبکه افق و موسسه هنری شهید آوینی تهیه و تولید شده است. مقام معظم رهبری چندی قبل اشاره کردند: «هم چنان که شُکوه و جلال کشتی معروف تایتانیک مانع از غرق شدن آن نشد، شُکوه و جلال آمریکا هم مانع از غرق شدنش نیست و آمریکا غرق خواهد شد.»

مهدی نقویان در مستند تایتانیک،  پشت صحنه‌هایی از زندگی مردم آمریکا و نابرابری اجتماعی این کشور را به تصویر کشیده است. این مستند بلند، ساعت ۱۹:۲۰ چهارشنبه و ساعت ۱۵ جمعه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و ساعت ۲۲ پنجشنبه و ۱۲ ظهر جمعه نیز از شبکه افق به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مستند شبکه یک آمریکا شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از یورونیوز، یک ساعت جیبی متعلق به ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک در جریان حراج اشیای به جا مانده از این کشتی به قیمت ۱.۱۷ میلیون پوند معادل یک میلیون ۳۸۰ هزار یورو فروخته شد و برآوردهای پیش‌فروش را شکست.

با قیمت یوروی ۶۶ هزار تومانی این مبلغ حدود ۹۱ میلیارد تومان است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900724

دیگر خبرها

  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی