Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی سپاه پاسداران شهرستان کرج، گفت: مسابقه ایده‌های نوین خدمت در استان البرز برگزار و طرح‌های برتر در استان البرز اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

سید روح الله فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با تبریک ایام دهه امامت در خصوص برنامه‌های سپاه شهرستان کرج در این ایام، اظهار داشت: در این ایام برنامه‌های متعددی تدوین شده که اکثر این برنامه‌ها در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه فرهنگی "سیرۀ علوی" ویژۀ عید غدیر برگزار می‌شودبرگزاری مسابقه «پیام مهارت» با محوریت توسعه مهارت آموزی، کار و کارآفرینیمراسم قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی 35 سالگی بانک سینا برگزار شد

وی  با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها اجرای جشنواره عصر جدید خدمت است، افزود: در این جشنواره ایده‌ها و طرح‌های زود بازده و کم هزینه جمع آوری می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران شهرستان کرج با اشاره به اینکه ایده‌های برتر در کرج برگزار می‌شود، بیان کرد: دستگاه‌های حامی برگزار کننده این ایده‌ها شامل شهرداری، اتاق اصناف، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و ستاد فرمان امام(ره) هستند.

فضلی عنوان کرد: این جشنواره در این ایام آغاز شده و تا اربعین امام حسین (ع) ادامه دارد.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مرحله جدید کمک مؤمنانه سپاه شهرستان کرج در روز عید غدیر 50 هزار پرس غذای گرم در حاشیه شهر و بین افراد کم بضاعت توزیع می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران شهرستان کرج از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه شهرستان به اجرای بالغ بر 50 مسابقه محله و مسجد محور در سطح کرج اشاره کرد و گفت: همچنین 110 کاروان شادی در این ایام با حمایت شهرداری، سازمان تبلیغات و بنیاد غدیر در معابر مختلف شهرستان به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام/ی

R7810/P/S6,50/CT1 بیشتر بخوانید... معرفی هیئت داوران مسابقه نامه و دلنوشته «قهرمان من» اخبار تئاتر|کاندیداهای مسابقه نمایشنامه‌نویسی «انسان، هنر، بحران» معرفی شدند/ «عجیب‌السلطنه» به سنگلج رسید مسابقه "ایرانیش" به آنتن نزدیک شد+ تیزر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... معرفی هیئت داوران مسابقه نامه و دلنوشته «قهرمان من» اخبار تئاتر|کاندیداهای مسابقه نمایشنامه‌نویسی «انسان، هنر، بحران» معرفی شدند/ «عجیب‌السلطنه» به سنگلج رسید مسابقه "ایرانیش" به آنتن نزدیک شد+ تیزر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اینجا «دیسفان گناباد»؛ روستایی که ۱۸ سال صدای گریه نوزادی را نشنیده است ۲ گزارش| اما و اگرهای ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان/ ‌قانون ۶۰روزه‌ای که ابلاغیه آن ۶۰۰روزه شد ۳ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد ۴ افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به عراق/ رایزنی‌ برای برداشتن ممنوعیت صادرات ۲۲ محصول به خارج از کشور ۵ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک کشاورز / باغدار موفقی که بازار ‌فلفل دلمه‌ روسیه، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان را تصاحب کرد ۶ گیلان| ضرورت واگذاری سهام شستا با قیمت اولیه به بازنشستگان/ خطر حباب قیمت در بورس جدی است ۷ متخصص بیماری‌های عفونی پاسخ می‌دهد؛ آیا ‌کرونا از طریق غذا و نوشیدنی منتقل می‌شود؟ ‌ ۸ گزارش| وضعیت قرمز کرونا در استان اصفهان/ خط و نشان استاندار برای کسانی که ‌بهداشت‌ را رعایت نمی‌کنند مهمترین اخبار استانها روایتی از دیدار نمایندگان مردم استان‌های شرق کشور با وزیر خارجه/ توافق جامع ایران و افغانستان تا ۳ ماه آینده نهایی می‌شود ‌رئیس سازمان بسیج مداحان: تجربه‌ ارزشمندی از عزاداری در ماه ‌رمضان داریم / برگزاری عزاداری ‌ماه محرم ‌در فضای باز ‌ دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد گزارش ویدئویی| ناگفته‌هایی از رشادت‌های فرمانده جوان جبهه مقاومت/ نبرد دیدنی شهید حسین‌پور با داعش مهمترین اخبار تسنیم واشنگتن‌پست: سیاست فشار حداکثری ترامپ در مقابل ایران شکست خورد روحانی: مردم شاهد تعادل در قیمت ارز خواهند بود/ ۲ وزیر به مجلس معرفی می‌کنیم/ اعطای وام ۵۰میلیونی به مستأجران اردن: طرح الحاق نظام آپارتاید جدید را ایجاد می‌کند/ اردن «وطن جایگزین» فلسطینیان نخواهد بود لاوروف: مسکو دلیلی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران نمی‌بیند/ توافقنامه با تهران بروزرسانی می‌شود دستاوردی جدید از متخصصان دریایی ایران/ ‌رادارهای پرقدرت سامانه کنترل دریایی ‌بومی‌سازی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگی سپاه شهرستان کرج برنامه ها ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۰۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون و عضو کمسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: سیاسی‌بازی و ورود به مسائل حاشیه‌ای مانع خدمت‌رسانی و چالشی برای شوراهای اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی شامگاه _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش کرون از توابع شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یک قوه در کنار سه قوه مقننه، قضائیه و مجریه حائز اهمیت هستند و اساتید بزرگ حقوق جایگاه مهمی به این نهاد می‌دهند.

وی افزود: نباید از جایگاه آن غفلت کرد که نویسندگان قانون اساسی نیز با نگاه بلند به آن اشاره کرده و در اصول ۱۰۰ تا ۱۰۶ به اهمیت و جایگاه آن پرداخته و در اصل ۱۰۷ به صورت ویژه توجه شده است.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با شناخت این جایگاه انتظارات مشخص و نمایندگان مردم در این نهاد نیز به وظیفه‌های اصلی خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ناشناختگی وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عملکرد این نهاد تأثیر می‌گذارد، تصریح کرد: شوراها وظیفه اجرایی ندارند و عمده کار آن‌ها تصمیم‌گیری محلی بوده و به عنوان پارلمان در یک شهر و روستا وظیفه و مأموریت دارند.

ابوترابی اضافه کرد: مسائل حاشیه‌ای و نگاه سیاسی در انتخاب اعضای آن و همچنین اجرای برنامه‌های منتخبین مردم در شورای اسلامی باعث شده تا فعالیت‌های این نهاد تحت تأثیر موضوعات فرعی بشود و در خدمت‌رسانی با مشکل روبرو شوند.

وی با بیان اینکه اصلاح نگرش و توجه و تمرکز بر مأموریت محلی و خدمت رسانی باعث افزایش عملکرد آن‌ها خواهد شد، تصریح کرد: شوراهای اسلامی با همکاری شهرداران و دهیاران در تصدی مسئولیت محلی امکان رفع بسیاری از مشکلات منطقه خود را دارند.

عضو کمسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی سیاست پیشنهاد طرح جامع مدیریت شهری را جلوگیری از تمرکزگرایی در تهران و مراکز استان‌ها بیان کرد و اذعان داشت: با تصویب و اجرای این قانون وظایف مدیران محلی افزایش یافته و با همکاری مردم مشکلات احصا و رسیدگی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح پیشنهادی طرح جامع مدیریت شهری در مجلس دوازدهم بررسی و به صحن علنی خواهد رفت، اما در برنامه هفتم توسعه کشور به این نیاز و موضوع مهم اشاره شده تا دولت برای آن برنامه‌ریزی و اقدام کند.

کد خبر 748914

دیگر خبرها

  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان